Nascuta la miezul noptii. Concurs- continuare

Acum, ca am terminat cu compunerile tot ce trebuie sa mai facem este sa alegem castigatorul. Si voi o sa alegeti castigatorul, numai cei care ati participat. Nu va fi un vot propriu-zis, mai mult o tocmeala. Fiecare isi alege compunerea preferata si va incerca sa ii convinga pe ceilalti de ce a ales-o pe aceea. Nu aveti voie sa va hotarati la propriile compuneri, ar fi absolut nedrept. Aici gasiti compunerile, in comentarii. Mult succes!

7 gânduri despre “Nascuta la miezul noptii. Concurs- continuare

  1. Mereu m-a fascinat calatoriile in timp..si cred ca am vazut orice film cu si despre calatori in alte epoci:)))..si sincer ar fi o putere destul de folositoare faptul ca poti sa opresti timpul de fiecare data cand nu iti convine ceva:))

  2. Pingback: Grabiti-va « alexa700

  3. Eu votez pt Isabella . Am citit acum ceva timp un fic despre absorbirea talentelor , si asta mi s-a parut grozav . Si in plus , trebuie sa recunoastem , chiar e o putere grozava .
    Stiu ca parerea mea nu are greutate in aceasta situatie , insa m-am gandit sa va spun si parerea mea😀

Ce parere ai?

