O melodie * 6

Hey toata lumea! Cum va merge cu scoala (cei care mai sunt la scoala)? Saptamana Altfel e tare plictisitoare pentru mine… Dar eu reusesc mereu sa ma inveselesc ascultand o melodie (ironia sortii) care nu e prea vesela.

 

Alexa

3 gânduri despre “O melodie * 6

  1. RimePeHartie

    Si pt mine saptamana altfel e plictisitoare. Ieri ne’a pus sa ne uitam la Morometii (bine de mine ca am tras chiulul si am plecat acasa) si azi ne-a pus sa plantam flori in fata scolii…prima oara nu prea mi-a convenit dar gradinaritul nu imi displace asa ca singura neplacere a fost pamantul pe care a trebuit sa mi-l scot din unghii 8-|.

    Aaa..si super melodia :X eu o ascult cand am o stare mai calma.

Ce parere ai?

