Concurs Orasul de Sticla

Este miezul noptii si incep ziua cu un concurs. Tot ce trebuie sa faceti pentru a castiga „Orasul de Sticla” de Cassandra Clare (Carte oferita de Leda careia ii multumesc mult) este sa faceti o poza cu voi cu rune desenate pe piele. Va sfatuiesc sa folositi un creion de ochi negru, carioca neagra, oricum, ceva ce sa se poata lua usor cu apa. ATENTIE! Runele trebuie creeate de voi. Cea mai eleganta poza in care se afla si cea mai frumoasa runa castiga!

Aveto timp de doua saptamani si trimiteti poza la adresa de email alexa1898@yahoo.com

Succes!

23 de gânduri despre “Concurs Orasul de Sticla

  1. rossanadeea

    Imi place asa de mult concursul ca imi vine sa ma apuc acum de desenat😀
    Dar mai am o intrebare: am putea sa desenam runele pe altcineva (de ex: eu le-as desena pe prietenul meu – el sa imi fie model) ca e mai usor de desenat si de pozat😀
    Stiu ca ai scris ca pe noi, dar ma gandeam ca merita sa intreb :p

    1. Se poate inspira din chestiile astea, dar daca desenezi fluturi, capete de morti, trandafiri, etc, nu se mai pot numi rune – rune care iti dau anumite puteri (te fac invizibil, te pot vindeca, iti pot da furma mai mare, viteza, etc)… Deci, chestii fara sens, care pot si totusi, daca iti e mai usor asa, inspirate din ce ai enumerat mai sus. De exemplu, in linkul pe care vi l-am lasat in comentariu acolo sunt doua care seamana cu un ochi

Ce parere ai?

