Concurs Nascuta la miezul noptii

Inscrierile s-au terminat. Cei care s-au inscris sunt:

Nicole

Alecsa All

Ana

lunateca

vps

Izabela

Acum tot ce v-a mai ramas de facut este ca, in maxim o saptamana sa va ganditi care este puterea cea mai buna si folositoare pe care o poate avea un super-erou. Lasati comentarii cu aceasta putere, sau doua comentarii cu doua puteri diferite. Nu ma supar daca aveti mai multe idei pe care vreti sa le spuneti. Pe urma va las pe voi, dupa o saptamana sa va ganditi care a fost cea mai buna idee. Nu iau in seama decat daca propuneti ideea altcuiva ci nu a voastra. Puteti incerca sa va convingeti oponentii ce idee este mai buna argumentand. Succes!

7 gânduri despre “Concurs Nascuta la miezul noptii

  1. Raspunsul Izabelei:
    Cu totii ne-am dori sa avem o putere ca sa ne faca invincibili si superieroi.Eu cred ca una din cele mai rare, dar si mai interesante puteri pe care o fiinta omeneasca ar putea sa o detina ar fii puterea de a lua talentul altcuiva.Dar nu il iei de tot il iei sa zicem ,,cu imprumut” astfel incat si persoana respectiva dar si tu sa aveti acelasi talent.Cred ca ar putea fi una dintre cele mai frumoase puteri sa fi special fara sa le faci rau celor din jur mai ales ca nu este o putere care dauneaza si haideti sa fim sinceri cine nu ar vrea sa picteze superb sau sa cante la pian mai frumos ca oricine?Eu cred ca cu totii ne-am dori o astfel de putere.

  2. Cred ca una din cele mai bune puteri supranaturale este puterea mintii. Cred ca este foarte buna si destul de folositoare, mai ales in scopuri personale (ganduri negative>:)). Deseori ne dorim ceva foarte, foarte mult, asa ca, cu putina concentrare lucrul acesta devine posibil. Mai ales ca folosind puterea mintii putem modela lucrurile din jur. Sa spunem ca timpul ar curge mai incet pentru noi si am putea cu usurinta sa evitam greutatile. Ne gandim ca vrem sa mutam un dulap si el chiar incepe sa se miste!:>. Asta da putere!:))
    [Cred ca m-am uitat prea mult la SF, dar eu asta vad ca fiind CEA MAI BUNA PUTERE]

  3. Hmm..marturisesc faptul ca obisnuiam sa fiu cea mai mare fana posibila a seriei x-men, deci sunt la curent cu toate puterile de acolo. Cu timpul mi-am dorit sa am fiecare putere, dar..nu prea e posibil, nu? Totusi…puterea mea preferata, putere pe care am intalnit-o de obicei in carti(Culorile dragostei, Sotia calatorului in timp, Jumper- desi in ultimele doua este mai mult o calatorie spatiu-timp) si nu in x-men, este aceea de a controla timpul. Prin control al timpului eu ma gandesc la puterea de a calatori atat in trecut, cat si in viitor, cu posibilitatea de a schimba lucrurile in trecut ( gen „The butterfly effect) si totodata imi doresc sa pot si opri timpul. O asemenea putere mi se pare..imensa. In afara de toate acele scopuri nobile in care ar putea fi folosita, de exemplu oprirea unor asasinate, accidente, catastrofe, ei bine…nu pot spune ca nu ar fi utila si in viata de zi cu zi, mai ales la scoala, cand esti ascultat, dai test si ai avea nevoie de putina inspiratie sau atunci cand te certi cu parintii si parca ai derula totul mai repede sau ai face o pauza de la tot.
    Mi se pare extrem de interesanta aceasta putere, fiindca in mainile tale sta totul. Ai capacitatea de a te juca dupa bunul plac cu firul timpului, exact asa cum iti doresti.

  4. Dintotdeauna am vrut sa am o superputere,si cred ca zilele astea am descoperit-o.Va-ti gandit vreodata cum ar fii sa ai puterea de a memora totul,adica cred ca ar fi cea mai tare putere pe care ati putea-o avea. Nu ar fii super sa stii toata lectia la istorie sau tot manualul de engleza pe de rost ,ca sa nu mai zic ca poti memora orice:cantece,carti,conversatii de o zi si alte lucrui pe care cu siguranta nu am vrea sa le uitam si totul fara sa-ti explodeze capul din cauza informatilor:)).Un mic sacrificiu ar fi ca unele momente sau lucruri pe care le-ai prefera sa fie uitate si lasate in trecut tu le vei tine minte ca si cum s-ar fi petrecut cu o zi in urma si nu mai zic ca poti sa relatezi fiecare cuvant spus de cineva in caz ca iti promite ceva si nu se tine de cuvant:))

  5. Pingback: Nascuta la miezul noptii. Concurs- continuare | alexa700

Ce parere ai?

