Cine vreti sa castige Elixirul Vietii?

Aici gasiti participantii.

8 gânduri despre “Cine vreti sa castige Elixirul Vietii?

    1. Am mai mult de 100 de vizualizari pe zi – ieri am avut 1000. Am lasat pollul, maai mult nu am ce face decat sa anunt si sa trimit cartea. Restul nu depinde de mine, nu la acest concurs

      1. salut😀 pe mine nu ma deranjeaza sa nu castig aceasta carte, pentru ca-mi permit sa mi-o cumpar si chiar mi-a facut placere sa particip la acest concurs, dar e tare nostim cum s-au adunat voturile alea peste 1000😉. cred ca ar fi trebuit sa-ti asumi alegerea celui mai bun raspuns apeland la propria ta parere, ar fi fost mai just, pentru ca din cate am constatat, se poate vota de la acelasi computer intr-o mare veselie.😀 nici cu random-ul n-ar fi fost cu suparare.

        acum nu pot decat sa-i doresc lectura placuta castigatoarei, pentru ca mie mi-e foarte clar cine va castiga volumul.😀 toate cele bune si astept sa particip din nou la concursuri asa interesante (si nu sunt ironica: concursul a fost interesant, doar modalitatea de alegere a castigatorului mi s-a parut cam nepotrivita)!🙂

      2. Ok, In cazul asta cand lumea o sa „uite” acest concurs voi face un concurs asemanator in care voi alege eu castigatorul, Stai linistit, concursuri interesante (sper sa fie interesante) o sa tot fie, va promit. Da, intr-adevar. Am incercat sa resetez pollul dar se pare ca nu pot din doua motive : Habar nu am cum sa o fac (in mare de aceea am facut pollul, sa invat) si in al doilea rand daca as modifica s-ar pierde toate voturile si poate ca vreo 100 de voturi or fi reale… Oricum, ma bucur ca nu sunteti suparati pe mine. Adica chiar nu stiam cum sa fac… Cum inainte nimeni nu vota, ce rost mai avea? Oricum in felul asta nu poti sa votezi de pe nume diferite? Cam tot aia mi-ar fi… In orice caz, la urmatorul concurs o sa fie mai interesant. Pregateste-ti creionul si foaia!

  1. Cred ca ar fi trebuit sa setezi poll-ul astfel incat sa nu poata fi aleasa decat o varianta. Stiu ca parca asa nu se poate vota chiar de atatea ori. Concursul a fost intr-adevar inedit si eu m-am distrat participand la el😀

Ce parere ai?

