Concurs

Hey! Doriti cartea „Printul Mecanic”, lansata la editura Leda? Daca da, atunci aveti 7 zile sa o obtineti. Ce trebuie sa faceti? Ei bine, trebuie sa faceti o alta coperta aceastei carti. Cum aleg eu castigatorul? Nu il aleg eu! Il alegeti voi. Mai exact cu vot. Totusi, nu e chiar atat de usor. Am doua reguli:

-Nu ai voie sa te votezi pe tine

-Voteaza numai participantii

Ultima regula am pus-o ca sa evit divergentele. In felul acesta nu ai cum sa vii de 50 de ori sub nume diferit si sa votezi la tine. Ok. uite cum facem. Timp de o saptamana aveti timp sa faceti coperta si sa mi-o trimite-ti prin mail la alexa1898@yahoo.com . Sambata o sa postez fotografiile si atunci incepe votul!

Succes!

 

ps. Aici aveti un super fain concurs la Creautura!

11 gânduri despre “Concurs

  1. Alexa, de ce nu alegi tu castigatorul?
    Sa inteleg ca daca va fi cu vot.. numai si numai cei care trimit copertile pot vota, nu si alte persoane.. gen sute de prieteni ai unui participant..?

    1. E pentru a evita certurile. Asa nu isi fac participantii voturi false si nici eu nu sunt acuzata ca am fost mituita sau ceva de genu. La astfel de concursuri e mai bine sa aleaga castigatorul cei implicati. Daca iese egalitate atunci aleg eu dar daca nu, las asa

Ce parere ai?

