Recenzie – In adancuri

Seria Tunele a fost seria care mi-a deschis apetitul pentru carti. Mama imi luase cartea si eu faceam nazuri sa nu o citesc caci pe la vremea aia orice aveam de facut nu era cititul. Intr-o seara, plictisindu-ma extrem de tare am zis sa o iau si sa o citesc. Si chiar nu m-am mai putut dezlipi de ea. Deja exista recenzia prime carti pe acest blog dar m-am gandit ca ar fi frumos sa fac si pentru celelalte volume recenzii pentru cei care vor sa-si reaminteasca.

In volumul doi al acestei serii ( Tunele 2, In Adancuri) Will, Caleb si prietenul lor, Chester, intra si mai adanc sub pamant. Acolo ii intalnesc pe Drake si Elliott. Incercand sa-si gaseasca tatal Will da de si mai multe belele. Gemenele Rebecca joaca si ele un rol important in ai face viata lui Will si mai complicata. Ele si orgaizatia Styx sunt puse toata ziua si toata noaptea pe capul lui Will si a prietenilor lui nedandu-le pic de pace. De asemenea mai e si Sarah Jerome, mama biologica a lui Will. Isi vor gasi oare cei trei sfarsitul la sute de kilometrii sub pamant? Ce se va intampla cu Sarah? Cum vor mai complota gemenele impotriva fratelui sau adoptiv si prietenii lui? Isi va regasii Will tatal?

Pur si simplu o lectura minunata. E frumos cum totul se petrece pe un teritoriu strain tie, in interiorul pamantului. Autrii au avut o idee geniala. Incarcata de suspans actiunea celor 700 de pagini curge atat de repede cum actiunea niciunei carti nu mai curge. Aceasta e genul de carte pe care o recomand daca doriti sa aveti parte de suspans. Te introduce atat de bine in poveste ca si cele mai pretentioase persoane in legatura de lecturi vor fi uimite. Simti 100% ce simte si personajul. Cat despre poveste… e bine structurata. Se petrece in mai multe planuri prezentand fiecare personaj si ceea ce face in momentul respectiv. Cat de curand o sa pot o sa le recitesc. Pana atunci faceti-va loc in programele voastre aglomerate intr-a lecturii si strecurati si cele patru volume aparute la noi ale acestei serii. O sa merite!

7 gânduri despre “Recenzie – In adancuri

1. Shadowbooks

Buna sunt Shadowbooks, vreau sa te intreb ceva:
    Am o problema cu blogul, cand comentez pe alte bloguri nu apare comentariul, nici pe blogul tau nu mai pot comenta. Nu stii de ce?😀

1. Cand comentezi fara fara sa fii conectat cum ai comentat acuma trebuie sa astepti pana iti aprob comentariul. Daca comentezi cum comentezi tu de obicei, de iti apare si icoana cu Stefan atunci o sa iti apara pentru ca ti-am aprobat comentariile si wordpressul stie acum ca pe tine te poate face public imediat. In momentul in care schimbi adresa de mail pe care comentezi sau ceva trebuie sa astepti pana iti aprobez din nou comentariile. Acuma daca comentezi o sa iti apara si celelalte comentarii de pe adresa asta pe mail

2. La mine nu a fost chiar prima serie citita ,locul ala il detine Cronicile Wardstone si dupa Harry Potter.Indiferent cate as fi citit inainte aceeasi parere as fi avut-o:e o serie bestiala.Destul de complexa pt gustul meu,destul de simpla pt altii,are de toate.^-^