Al treilea indiciu – Concurs Leda

Bine… Incep sa ma simt vinovata ca v-am dat atat de multe batai de cap ieri. Acm ceva mai usor in stilul Sherlock Holmes, va convine? Or sa fie doua cuvinte. Fara coduri si alte lucruri. Doar cautati printre postari.

Tot ce trebuie sa faceti este sa tineti cont de asta: prima cifra este numarul postarii de la aceasta in jos. A doua cifra indica randul. A treia cifra indica cuvantul. Prima litera a cuvantului indicat este cel potrivit. ATENTIE! Aceasta postare nu se numara.

Pentru primul cuvant:

– 9 / 1/ 2

– 8 / 31 / 4

– 8 /41 / 4 (atentie! cuvinte, nu litere!)

– A

Al doilea cuvant:

– 1 /1 /3 (litera)

– 16 / 1 / 1

– 17/ 9 / 4

– 19/ 2 / 6

– 6 / 1 / 2

– M

– 11 / 2 / 1

– 1/ 1 / 2 (aici literele, nu am gasit un cuvant)

Succes tuturor!!!

22 de gânduri despre “Al treilea indiciu – Concurs Leda

  1. Primul cuvant l-am aflat repede…
    Cuvantul 2: Dupa vreo ora jumate de umblat prin dexul online am ajuns la concluzia ca: Ori am gresit eu vreo litera ori am sarit exact peste cuvantul respectiv…Te rog verifica daca literele sunt bune (iar la 17/ 9 / 4 se numara si cifra?)

    1. Nu, nu se numara si cifra. Am verificat si de obicei mi-au iesit. Mai incerc odata sa vad daca am gresit ceva. Vezi ca cele cu cratima le-am pus ca un singur cuvant. De exemplu „sa-mi” nu am stat sa il numerotez cu „sa imi” ca doua cuvinte ci doar unul. Cred ca aici ne-am incurcat amandoi. Trebuia sa mentionez… Oricum, daca nu va iese va spun cuvantul, nu am ce face. Am foarte multe pe cap… :((😦

  2. @VPS. Atunci nu stiu. Le-am verificat si par ok. Daca pana maine cand ies de la ore (cam pe la ora 6) nu isi da nimeni seama de cuvantul asta vi-l pun, trecem peste si pun chestii mai usoare. Dar ti-am spus, nu sunt in stare in momentul asta sa ma ocup ca lumea. Imi pare rau, totusi. Deci, daca e sarim peste cuvantul asta. Restul o sa fie usor. Poate pun sa rearanjati litere, ar fi ok? Maine cred ca or sa fie trei sau patru cuvinte, in orice caz ca sa termin concursul fara intarziere. Si asa pare ca lumea s-a dat batuta. Ma bucur ca am mai ramas cu cativa, incerc sa nu va pierd si pe voi :))

      1. hmmm cum >? ai spus la al 2-lea cuvant 1 /1 /3 (litera) banuiesc ca e randul cu alfabetul,nu? si eu am gasit litera â , ce cuvant sa imi iasa mie cu litera asta prima â ?

Ce parere ai?

