Ceva amuzant…

Si, luat dupa titlu, ati incercat vreodata sa scrieti asta la translatorul google, din romana, tot in romana? Ei bine, eu tocmai am incercat. Si, ghiciti traducerea:

Ok, acum altceva, luata de pe facebook. Uitati-va atent la punctul verde timp de 30 de secunde,apoi indreptati-va spre perete cplipind repetat si descoperiti vedeta🙂 .

Cam asta e… Maine ne intoarcem la scoala si, din pacate, ma asteapta doua teste. Sper ca voi sa fiti mai norocosi ca mine… Mult succes maine la scoala!

9 gânduri despre “Ceva amuzant…

  1. Am si eu o intrebare pentru tine ca vad ca ai primit sponsorizarea cam la 3 luni dupa ce ai creat blogul nu? Cum ai facut sa ai followers si sa te urmareasca lumea, pentru ca eu, am din ianuarie blogul dar nu am decat 45 de followers si 2591 de vizualizari, iar in ritmul asta nu cred ca o sa obtin sponsorizarea. Tu cum ai facut?

    1. Sa spun sincer ai mai multi Followers ca mine, cel putin de ultima daca cand am verificat. Acum doua zile aveam vreo 41. Numarul de vizualizari, avand in vedere ca ai blogul de vreo doua luni este extrem de bun la standardele mele din primele 5 luni adica destul de mult timp. Cu greu depaseam 1000 de vizitari lunar si rareori ating cota de 400-500 zilnic iar cel mai mult, spre deosebire de altii cu 3000 intr-o zi am avut pana acum maxim 800. Teoretic esti la fel de vizitat ca mine si mai bine. Insa cu sponsorizarea… habar nu am cum am obtinut-o. Pur si simplu mi-am dorit-o. Nu am cerut-o, nu am trimis mail cu statisticile, pur si simplu m-am trezit intr-o zi cu blogul in lista parand putin cam… nepotrivit acolo. Nu stiu cum functioneaza asta. Incearca doar sa te incadrezi in standardele si conditile lor si sponsorizarea va veni. Incearca sa fi activ pe alte bloguri si fa-te cunoscut prin comentarii. Imi pare rau ca nu te-am putut lamuri asa cum iti doreai. Daca vrei intreaba-l pe admin sau pe roxana (PR manager). Mult succes si, din nou, imi pare foarte rau ca nu te-am putut ajuta prea mult

      1. Eu nu ajung la 400-500 de vizualizari pe zi, maxim 180-200 pe acolo iar cea mai vizitata zi a fost cu 306 vizite, ma rog, sper sa stau mai bine pe la sfarsitul lui martie cand se aleg blogurile sponsorizate. Nu stii cat tine sponsorizarea?

      2. Atatea vizualizari am in cazul in care am un concurs. De obicei pe zi obisnuita am undeva intre 50 si 120. Sponsorizarea tine cam pana cand se aleg noi bloguri sponsorizate. In momentul ala ori poti renunrta la ea, ori o pierzi ori se reinnoieste. In cazul acesta cam pana in mai, din cate am inteles.Practic, in jur de un trimestru

Ce parere ai?

