Leapsa + Premiu

Dupa cum vedeti din titlu, am primit o leapsa si un premiu! O sa incep cu leapsa pe care am primit-o de la Kyky! Merci mult!

Leapa consta in scrierea a 5 cuvnte care ne amintesc de lucruri importante din vietile noastre. Cat de mult am stat sa ma gandesc… Pana la urma, am gasit cate ceva ce as putea sa scriu. Asa ca, uitatiti-va:

Oreo – da, exact! Oreo. Acel biscuite pe care il desfaci, lingi crema, il lipesti ca intr-un pupic, il bagi in lapte si mananci! Pare plin de iubire, nu-i asa? Acum un an, mama mi-a dat bani sa ma duc la circ cu colegii doar ca excursia a fost amanata. Am cheltuit toti banii pe biscuitii Oreo (sa gust si eu unul singurel, nu?) pe care i-am impartit cu un prieten. A fost delicios dar m-am ales cu o cearta…

Crazy Loop – Multi dintre voi ati cuzit aceasta melodie. E frumosa, amuzanta si antrenanta. Dar mie imi aminteste de cea mai frumoasa vara pe care am avut-o vreodata si aceasta melodie e incarcata cu toate acele amintiri. Pai, logic, nu? Doar o ascultam in fiecare zi!

Alexandru – Doar un nume obisnuit, destul de comun, nu? Ei bine, pentru mine nu! Inca ma doare burta cand imi amintesc cat am putut sa rad cu el prin preajma. Pacat ca nu l-am mai vazut de cativa ani…

Scoala – Dap. Cel mai oribil si mai infiorator loc din lume. Acel loc unde toate cosmarurile se implinesc. Dar, cu toate astea, nu se poate sa nu existe putina distractie pe acolo, nu? Pe locul doi cea mai amuzanta cazatura din viata mea a fost acolo. Saracul Emil…

Patinajul – Acum cativa ani am fost la cursurile de patinaj. Ma visam deja cu o cupa in mana pentru ca [,] castigasem campionatul modial la patinaj artistic. Lunile trecute, ca sa ma grozavesc, am incercat sa fac o saritura. Nu mai facusem niciodata asa ceva. Problema era ca patinuarul era foarte aglomerat. Cand am ateriat (in picioare, slava Domnului), am incercat sa ma echilibrez dar, in acelas timp, sa ocolesc lumea. Ei bine, slalomul nu e punctul meu forte. Are rost sa spun ca aproape am ajuns de partea cealalta a balustradei, pe ciment? Noroc ca m-a prins cineva! Nu o sa mai fac asta nici sa ma obligi!

Si, acuma, premiul!

Am primit acest premiu foarte dragut de la Monika si de la Kyky carora le multumesc foarte mult!

1. Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:

Monika, si Kyky! Merci mult fetelor!

2.a) Care este produsul de machiaj preferat? 

Pai, sincer, eu nu prea ma machez. Dar strugurelul e bine venit oricand, fara sa spun nu!

b)Care a fost trendul preferat in 2011?

Tre sa recunosc ca eu nu prea sunt in pas cu moda. Ma imbrac in ce imi place me sau mi se pare dragut.

c)Care e desertul tau preferat?

Hmm… Grea intrebare! Cred ca inghetata. Pe vremea asta nu prea merge, nu-i asa?

d)Culoarea preferata?

Niciodata nu m-am putut decide intre verde smarald si albastrul  cerului de vara. Depinde de starea in care ma aflu

e)Care este prenumele tau?

Am doua prenume: Alexandra pe care multi il stiti deja si Maria. Uneori pana si eu mai uit ca ma cheama si Maria…

f)Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?

Videoclipul spune tot:

g)Pisici sau caini?

Imi plac ambele, desi am doua pisici!

3.Spune despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog:

Imi place ca, in fiecare seara de iarna sa beau un ceai indulcit cu miere sau neindulcit cu nimic.

4. Premiaza alte bloguri care crezi ca merita acest premiu:

Pustoaica scrie…

Stele de hartie

VPS

BooksVVorld

Tot lor le dau si leapsa!

De asemenea, leapsa o dau si tuturor celor care au citit aceasta postare!

Ce parere ai?

