Saptanama Harry Potter

Buna! Vreau sa-mi cer scuze ca in ultimile doua zile nu am mai postat nimic. Dar azi am revenit cu o noua postare a saptamanii HP, pentru fanii Harry Potter, una legata de Pottermore! Cei mai multi ati auzit probabil pana acum de Pottermore. Dar stiti in ce consta? Am sa va spun eu: Pottermore e un joc online in care membrii celor patru case incearca sa stranga puncte pentru casa lor. Jocul se desfasoara pe capitole si traiti actiunea cartii in imagini, incercand sa gasiti obiecte, sa preparati potiuni, sortandu-va si alegandu-va bagheta. Fiecare user poate sa se dueleze cu alti useri, sa schimbe pareri, sa comenteze. De asemenea, aflati si foarte multe informatii despre cartile Harry Potter sau J.K.Rowling. Asteptam de ceva timp sa se dea drumul la site si vreau sa-i multulesc in special Alecsei All care mi-a dat contul castigat de ea.

De asemenea, vreau sa va arat cateva imagini de pe siteul Pottermore:

De asemenea, puteti sa va faceti prieteni, sa trimiteti cadouri si asa mai departe.  Dar, din cate am observat, e mai mult un site in care fanii Harry Potter se strang si socializeaza, indiferent ca sunt din Anglia, America, Hawaii, India, Norvegia sau Romania.

Nu prea am ce sa va spun mai mult. Asteptam finalizarea siteului si deschiderea lui pentru toata lumea. Speram ca nu o sa mai dureze mult timp. Oricum ar fi, va promit ca o sa revin si maine si o sa va spun despre filmele Harry Potter sau, mai mult, Povestea lui J.K.Rowling, tot un film care ne arata ce a inspirat-o pe autoare si cum a luat nastere Harry Potter.

Have fun!

6 gânduri despre “Saptanama Harry Potter

  1. Hei, nu stiu daca te-ar interesa, dar exista o emisiune, care ajuta celebritatile sa-si gaseasca radacinile, sa afle de un a venit stramosul lor, si asa mai departe. J.K. Rowling a participat si ea:

    pe langa asta mai exista si filmuletul A Year in the Life, in care este prezentat ultimul an de Harry Potter, in care Rowling a terminat a saptea carte:

Ce parere ai?

