Amintirile Vraciului

Nu am citit celelalte carti ale seriei dar cred ca o sa o fac destul de curand. M-am apucat de amintiri pentru ca am inteles ca e un fel de interludiu. Si asa a si fost. Cartea aceasta micuta ( 80 pag.) contine o groaza de actiune care, sincer, (desi, din cate am inteles, e preferata de copii in varsta de maxim 12 ani – mi se pare putin cam nedrept) te tine in suspans si te lasa cu rasuflarea taiata. Nu stiu daca e cartea de vina, ori gusturile mele inclinate mai mult spre Corint Junior decat spre Leda, dar nu m-am dezlipit de ea nici un minut din acea ora cat mi-a luat sa o citesc. E destul de aiurea numarul de pagini, atat de mic, pentru ca vreau mai mult, tot mai mult.

V-as dezvalui tot parcursul cartii, dar, acum, sincer, chiar nu o prea pot face din cauza (din nou) a numarului de pagini. Intr-adevar, are foarte multa actiune, dar si cel mai mic lucru dezvaluit poate sa-ti strice toata surpriza. Din pacate v-a trebui sa va dezvalui doar atat: John Gregory  a plecat din micul lui satuc pentru a pleca sa se faca preot. Insa, pe drum intra in casa unei vrajitoare (plina de schelete omenesti si de animale, apropo) si aproape ca si-a cunoscut sfarsitul. Va reusi sa scape de vrajitoare si de strigoiul pus pe urmele lui?

Nu stiu cat de curiosi am reusit sa va fac insa va promit ca toti fanii cartii Tunele vor iubi cartea (probabil si seria, sunt sigura de asta).

15 gânduri despre “Amintirile Vraciului

    1. 🙂 Adevarat. Dar cei mai multi asa o privesc si nu vor sa ii dea nici o seansa. Eu nu am citit decat acest volum si mi-a placut la nebunie. O sa le citesc cat de curand si pe celelalte🙂

      1. Pai fac o mare prostie daca nu ii dau nici o sansa. Mai ales ca actiunea suspansul si groaza devin din ce in ce mai accentuate cu fiecare volum. Iar Povestile Vraciului este o colectie de povesti sangeroase mai ales Povestile: Dora Slinoasa Deane si Alice si Sorbitorul de creiere. Iti recomand sa continui cu Povestile Vraciului si apoi sa incepi primul volum.

  1. Astazi am avut ocazia sa povestesc cu cineva despre aceasta serie,,,foarte dragutza , cine stie poate ca voi citii si eu, desigur ca o poti folosii si pentru o lectie frumoasa de spirtualitate, acum depinde de persoana in cauza, insa cineva mi-a povestit ca au dezbatut-o acum foarte mult timp …

Ce parere ai?

