Tradari, de Lili St. Crow

Am fost la fel de impresionata de aceasta carte cum am fost de prima. In „Altfel de ingeri” Dru a fost prezentata ca un fel de eroina care protejeaza lumea de aceste creaturi ale noptii, impreuna cu tatal ei. In aceasta carte, a fost prezentata ca o fata incepatoare, cu anumite aptitudini, dar care mai are foarte multe de invatat si care, totodata, e pandita de un foarte mare pericol.

In aceasta carte, Dru ajunge la o scoala de Varcolaci si Djamphiri. Si, se pare ca Dru este singura fata de pe acolo. Intr-un peisaj absolut infiorator, plin de pericole, inconjurata de oameni in care nu are incredere, printre care exista si un tradator, Dru se avanta si intr-un triunghi amoros.

Sincera sa fiu, seria e foarte buna. E plina de suspans si actiune alerta. Povestea curge usor si, din pacate, se termina prea repede (nu mi-a luat mai mult de o zi sa o termin si imi cer scuze ca am intarziat cu recenzia).

Puteti comanda cartea de aici. Spor la citit!

Un gând despre “Tradari, de Lili St. Crow

Ce parere ai?

