Si-a parasit blogul…

Imi pare rau sa va anunt ca Mirel si-a parasit blogul. Nu imi place asta. Zice ca nimeni nu-l sustinea, ca lumea crede ca citeste cati „prea de copii”, „blogul lui e nasol” si asa mai departe. S-a enervat si a plecat. Dar trebui sa recunoasteti… are blogul din mai si are 67 de recenzii. Nu cred ca mai are cineva atatea recenzii, nu intr-un timp atat de scurt. Blogurile vechi poate, dar ele sunt in blogosfera de cativa ani. Unii din cei noi nu posteaza decat reclame si nu au nici macar o recenzie. A fost devotat blogului. E pacat sa-l pierdem. Ce parere aveti? Chiar vreti sa plece?

19 gânduri despre “Si-a parasit blogul…

  1. am comentat deja pe blogul lui ca e pacat..am creziut ca a renuntat…pe de alta parte putin a jignit si citittorii lui, ” mucosi ” si altele de genul asta…e munca lui, decizia lui…poate asa e el,, mai ” voluntar” se supara repede…

  2. Nu, normal că nu vrem să părăsească blogosfera. Pe mine m-a enervat un pic cu niște mesaje supărătoare pe blogul Leda – eeh… în trecut. :] – dar știu că scria recenzii destul de des, și din câte am observat, era un tip/domn – nici nu știu câți ani are. o.o – de treabă.
    Hmm, și eu, cel puțin, nu cred că citește cărți pentru copii.Fiecare cu gusturile lui. x.x

  3. andreidanyels01

    Hai sa fim seriosi… tipul ala posta numai in batjocura si pe blogul Leda si pe alte bloguri, Nimic nu ii convenea si se credea cel mai tare. Tin minte ca la un moment dat si adminul de pe blogul Leda s-a enervat pe el. Din punctul meu de vedere a facut foarte bine. Daca mai aveti vreo indoiala cititi postul lui de ramas bun – da dovada de proasta crestere zic eu.

    1. Nu imi pasa cum se comporta inafara. Pe mine ma intereseaza blogul lui si recenziile pe care le are. Faptul ca nu ia aproape nimic cu ctrl-copy, spre deosebire de altii care nu au nici o recenzie, si s-au umplut de reclame…

      1. piticmic

        Habar n-am cine e ăsta, dar ai dreptate Alexa. Sunt atâtea bloguri pline de reclame şi cu recenzii copiate şi seamănă atât de mult într ele, înât dacă am citit unul din aceste bloguri, chiar numai simt nevoia să le citesc pe celelalte identice

    2. Andrei, nu fi așa dur. :]
      Mai făcea și el din când în când niște comentarii supărătoare – din ce-am văzut pe blogul Leda – dar se vedea că are o pasiune pentru cărți și era totuși un tip de treabă – că tot insist pe chestiile astea -. ._____.

  4. Eu nu urmaream blogul lui, pana acuma nu am auzit de el, dar la 12 ani mi se pare normal sa citeasca carti ” de copii”. Daca acuma nu, atunci cand? Si mie mi se mai spune ca citesc prostii (cartile fantasy) dar citesc ce imi place. Bravo lui ca la 12 ani a reusit sa citeasca atatea.

    1. Seria ‘Cantec de gheata si foc’ nu e deloc o serie pt copii de 12 ani! Nu citeste carti pt copii de 12 ani, citeste altceva fata de ce se citeste si recenzeaza pe mai toate blogurile!

  5. piticmic

    Am cerut şi eu acces la blogul lui, că m-aţi făcut curioasă.
    Nu ştiu ce fel de presonaj e, dar până la urmă sunt curioasă cine citeşte şi recenzează aşa mult🙂

Ce parere ai?

