Charlie Bone si Scoala de Magie, de Jenny Nimmo

Am aceasta carte de ceva timp. Am citit-o astavara si am ramas placut impresionata de ea. Multi o comparau cu Harry Potter, dar nu seamana, nici ca idee, nici ca exprimare. In orice caz, e o carte numai buna de citit intr-o dupamiaza linistita intr-un parc. E plina de umor iar actiunea curge usor, cuvintele trec prin fata ochilor fara sa-ti dai seama, cufundantu-te placut in poveste. E plina de… magie.

Charlie Bone se credea un copil normal. Asta pana cand, intr-o zi, o fotocrafie incepu sa-i vorbeasca. Imediat ce matusile lui au aflat ce har are, l-au trimis imediat la academia Bloor unde cei inzestrati se regaseu si studiau impreuna una dintre cele trei materii predate la academia Bloor: Muzica, Arta si Teatru. Dar secrete infioratoare se ascund intre zidurile academiei (sau in afara lor). Curiozitatea lui Charlie nu va face decat sa-l determine sa-si bage nasul unde nu-i fierbe oala… si nasurle se pot arde.

E o carte de copii, intr-adevar, dar mie imi place genu. Cartea asta se incadreaza in categoria fantasy dar nu contine nici macar cuvantul Vampir sau Fantoma sau mai stiu eu ce. Ma rog, cel putin nu e axata pe subiect. E interesanta, si, dupa cum am zis, numai buna de citit intr-o dupamiaza linistita, in parc, la umbra unui copac. Vi-o recomand cu drag.

Un gând despre “Charlie Bone si Scoala de Magie, de Jenny Nimmo

Ce parere ai?

