Castigatorul (castigatorii) Oare poti…

Intai vreau sa spun ca aceasta rubrica va continua, ca joc de distractie, nu ca competitie cu premii. Au fost 10 saptamani in care fiecre concurent a avut sansa sa acumuleze puncte. Punctajul este urmatorul:

1.Kyky 9050

2. Luiza 3210
3.Georgiana Zacheru 2100

   4.dReamS || eLLuTTzza 1000

5.Georgiana Turcu 310
6.Alle 150
7.Madda Ilade 10

Castigatorii, pentru ca nu voi alege doar unul, sunt : kyky si Luiza.

Felicitari kyky, ai castigat Paranormal pe care o luasem in calcul ca premiu pentru locul I. Ai acumulat puncte pentru o idee pe care mi-ai dat-o (50) si restul 9000 din poze. Nu pot contesta numerele, deci felicitari!

Luiza, care a fost foarte activa si a participat la fiecare in parte, a acumulat 3210 puncte. Felicitari! Ai castigat In camion si Piratica I, niste carti exceptionale (vorbesc in numele piraticii, m-a tinut cu sufletul la gura, iar „In camion”, ce stiu din recenzii).

Va rog sa-mi trimiteti datele voastre la adresa de email alexa1898@yahoo.com

Multumesc editurii Leda, unul din sponsorii acestui blog, pentru ca mi-a permis sa pun cartea „Paranormal” ca premiu in competitie.

Poate ca va intrebati ce s-a intamplat cu semnul de carte. Cu parere de rau va anunt ca il lasasem pe masa, inchis cu pisicile in camera in timp ce m-am dus la magazin. Cred ca va imaginati singuri ce s-a intamplat. Singurul loc in care mai poate fi folosit ar fi o petrecere, servind pe post de panglici.

Si, acum chestii mai putin serioase:))…

La Multi Ani tuturor (incep din nou, ca la Craciun) care mi-ati urmarit blogul, ati fost activi pe el, chiar si cu un comentariu, tuturor prietenilor mei din blogosfera, cei cu bloguri exceptionale (nu-i mai enumar, nu prea are rost). Fie cat mai multe carti in noul an, si cat mai putin bani cheltuiti (speram la reduceri multe). Si cel mai important, fie sa nu vina apocalipsa (scuze, nu m-am putut abtine :)) ).

La Multi Ani!

8 gânduri despre “Castigatorul (castigatorii) Oare poti…

  1. Luiza

    la multi ani!>:D< si multumesc frumos pentru premiu.mi-a facut placere sa particip,si voi incerca sa rezolv in continuare urmatoarele "oare poti"

Ce parere ai?

