Leapsa!

Ce e mai bun in Ajunul Craciunului decat o leapsa de Craciun? Am primit-o de la Laurentzyu si kyky. Multumesc!

1.Un banc de (Mos) Craciun:

„Un copil optimist si unul pesimist il asteapta pe Mos Craciun. Pesimistul e sigur ca nu o sa primeasca mare lucru, optimistul nu mai poate de incantare si abia asteapta sa vada darurile.
Vine Mosu’, copilul pesimist primeste super-cadouri: trenulete, masinute, ciocolata, tot ce i-ar fi putut trece prin cap. Copilul optimist primeste… o balega.
Se intalnesc copiii si schimba impresii: Pesimistul:
– Mai, eu am primit un trenulet, da’ nu e prea mare, o masinuta, da’ nu e culoarea pe care o vroiam, si ciocolata, da’ e cu lapte si fara alune… si asa mai departe.
Optimistul rade incantat:
– Mai, eu am primit un cal, da’ nu-l gasesc!”

2. Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?

  1. Sa nu mai fie totul atat de complicat. Vreau sa uit toate partile rele din ultimii doi ani care complica totul atat de mult.
  2. Sanatatea tuturor prietenilor si a familiei.
  3. Sa-mi cunosc bunicul, sa se intoarca in lumea asta si sa nu mai plece.

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti ?

Lucruri materiale? Un iphone4, un laptop si CARTI!!!

4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?

All I want for Christmas is you

de Claudiu

(scuze ca va plagiez)
5.Mai crezi în Moş Crăciun ?

Imi place sa cred (chiar daca stiu ca material nu exista )ca exista si cine a zis ca nu? Pentru mine e real si se afla in fiecare lucru fericit care mi se intampla, se afla in fiecare dar pe care-l daruiesc. Spiritul lui dainuie peste tot si e in orice face lumea fericita.

6. Ai făcut vreodată îngeri de zăpadă ?

Am facut odata cand eram mai mica, dar m-am oprit imediat caci inghetasem. Prefer sa stau la fereastra cu o cana de ciocolata calda in mana si sa privesc fulgusorii care plutesc usor ca intr-un joc, asternandu-se si contopindu-se cu marea de zapada de dedesupt.

7.Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine ?

Acasa cu familia, sau cu prieteni, bucurandu-ma de spiritul sarbatorilor.

8.La ce vârsta şi cum ai aflat cine iţi lasă cadouri sub brad ?
Nu mai stiu exact ce varsta aveam. Mi-a zis un prieten ca si-a vazut parintii lasandu-i cadouri sub brad. Pe urma am meditat. Cum poate un om sa traiasca vesnic? Asta m-a convins. De cand eram mica, de pe la varsta de 8 ani, am realizat ca FIECARE dintre noi moare si ca nu exista viata vesnica. Mi-am dat seama ca e ceva ce face parte din natura noastra si m-am impacat cu gandul. Odata ce am aflat ca mosul „traieste vesnic”, fizic vorbind, nu mi-a mai trebuit decat o confirmare ca nu e adevarat. Prietenul acela a fost confirmarea…
9. Împodobeşti tu bradul?
Da, il impodobesc. In ultimii ani lua si mama parte la aceasta traditie, dar in ultima vreme, numai eu.
10.În sufletul tău,  mai există spiritul sărbătorilor ?
Indiferent de situatie, sarbatoriile imi aduc zambetul pe fata. Numai cand vad fericirea celorlati ma simt mai bine. Asa ceva nu se intampla DECAT de sarbatori.
11.De Crăciun îţi place să dai sau să primeşti ?
Ambele. Imi place sa vad zambetul de pe fata celui care a primit darul de la mine, dar in acelas timp, imi place sa ma bucur de cadourile mele.
Dau mai departe leapsa lui Mika si Silvi, Nicoletei, Roxanei, VPS si lui Mirel

5 gânduri despre “Leapsa!

  1. Pingback: Leapsa! «

Ce parere ai?

