Craciun fericit!

Desi ma mai plimb prin blogosfera si urez „Craciun fericit” cat de mult pot, vreau totusi sa fac si o postare. Asa ca iata:

Craciun fericit tuturor celor care mi-au urmarit blogul, tuturor celor din blogosfera, celor cu bloguri grozave pe care sunt mai mult sau mai putin activa (Monika, Nicoleta, Irina, Claudiu, Laurentzyu, Roxana, Paul, Mirel, Andu, Bianca, Simona, Daniela, Sayuki, Sabinna, Mikaella, Silvi, Julia, AlexIvaskov, Andreea, Dragos, Deea, Cris, B-Kitty, Shauki, Bianca, Ioana, Delia, Adrian, Myruna, Alessa, Andrei Daniels…-lista continua muuult) si mult noroc in gasirea cartilor mult dorite sub brad. >:D<

…si Paul! Cum am putut uita de el?! Sarbatori fericite!

12 gânduri despre “Craciun fericit!

    1. Pai nu e numele tau? Ar fi sunat aiurea kyky printre atatea nume…Lui VPS nu tot Paul i-am spun? :)) ce mai conteaza un nume?
      Craciun fericit! Deja am primit ce-mi doream – Harry Potter😡. Si tot ce-ti doresti si tie!

      1. KyKy

        Hihi, ai dreptate:)) Doar ca m-a surprins sa vad ca, dintr-odata, imi zici Irina!:)) hihi..pe cei mai multi daca ii intrebi ceva de Irina, nu o sa stie ca asa ma cheama!:)) Te asigur!

    1. De fapt, o sa le recitesc. Prima oara le-am citit pe calculator, vreau sa vad cum e cu cartile in mana…Cand o sa-mi reinprospatez memoria, o sa le fac si o recenzie. Oricum, tot in capul listei se afla pentru mine!

Ce parere ai?

