Oare poti… #8

Ne apropiem de finele competitiei. Mai sunt 10 zile si aflam castigatorul.De acum, aceasta rubrica va f mult mai deasa (cam odata la doua zile).  Tocmai am inceput sa numar punctajul. Pana acum, concurentii  au acumulat:

Kyky 9050
Luiza 2210
Georgiana Zacheru 2100
Georgiana Turcu 310
Alle 150
Madda Ilade 10

De asemenea, am mai adaugat o regula. Uitati lista:

  • Nu aveti voie sa plagiati. Fiecare plagiere se pedepseste cu pierderea a 50 de puncte
  • Puteti participa la fiecare postare din aceasta rubrica pana de 30 decembrie, anuntand castigatorul de revelion, la ora 00.00
  • In rubricile in care exista numai un singur raspuns corect, ca in “Oare poti…#1″, doar primul concurent primeste punctajul.
  • Daca deja aveti o anumita carte din premiu, acea carte se va duce la urmatorul cu cel mai mare punctaj.
  • Nu se dau detalii mai dau detalii despre concurenti. Aveti intotdeauna punctajul fiecarui concurent la zi pe pagina, dar nu o sa va mai spun din ce a castigat fiecare puncte pentru evitarea certurilor, asigurand astfel onestitatea in cadrul acestei competitii. La sfarsit, va voi spune pentru ce a acumulat fiecare concurent puncte si cate.
  • Se poate inscrie oricine, oricand inainte de incheierea competitiei.

Premiile sunt:

  • Un semn de carte Jucorule Foamei
  • Cartea paranormal aparuta la editura Leda
  • Piratica I aparuta la Corint Junior
  • In camion , pirmul volum din Rrilogia Nomilor aparuta la Corint Junior

 

Se apropie sarbatoriile. Primiti cadouri, vine Mos Craciun care va face mereu fericiti. Dar i-ati multumit vreodata? Scrieti intr-un comentariu o scrisoare de multumire lui Mos Craciun pentru tot ceea ce a facut pentru voi in care sa scrieti cat de mult il apreciati. Si, ca jocul sa devina mai palpitant, pentru fiecare scrisoare primiti 1000 de puncte. Nu aveti voie decat O SINGURA scrisoare. Daca faceti doua nu punctez decat una.

MULT SUCCES!

3 gânduri despre “Oare poti… #8

  1. Draga Mos Craciun,

    Am inceput banal,un inceput obisnuit(mai mult sau mai putin) . Iti multumesc pentru tot ce mi-ai trimis tu . Nu pot zice ca am fost ce-a mai cuminte fata.. dar fac aproape mereu ce trebuie . Niciodata nu mi-am putut da seama cum reusesti sa imi dau exact ce imi doresc . Anul acesta nu as vrea mai mult decat fericire si sanatate.Am crescut prin cadourile tale in fiecare an,de acum incolo un nou sufletzel micut sa primeasca cadoul meu. Multumesc pentru tot!

  2. Luiza

    Draga Mosule,

    Poate niciodata nu ti-am multumit indeajuns pentru toate cadourile care mi-au bucurat copilaria,poate niciodata nu am meritat cu adevarat pachetelele pe care le gaseam sub brad in fiecare dimineata de Craciun si le desfaceam cu drag si curiozitate. Vremea a trecut si desi am crescut si nu mai sunt la fel de ascultatoare si de cuminte,tu continui sa-mi faci sarbatorile minunate lasandu-mi in continuare mici cadouri frumos impachetate sub brad,pe care si acum le despachetez cu aceeas emotie si bucurie. Ani la rand cadourile tale mi-au adus bucurie in suflet ,intotdeauna aducandu-mi ceea ce de multe ori iti scriam ,desi poate ceream putin cam mult. Cu aceasta ocazie tin sa-ti multumesc pentru bunatatea de care beneficiez in continuare,pentru ca desi nu mai sunt un copil mic,reusesti ca in fiecare dimineata de 25 decembrie,reusesti sa ma faci sa ma simt iar acel copil inocent,lipsit de griji,pe care toata lumea il ocroteste.Multumesc pentru toate clipele oferite si pentru toata bucuria pe care mi-ai sadit-o in suflet de mic copil.

Ce parere ai?

