Oare poti… #6

Pentru inceput, vreau sa-mi cer scuze pentru lipsa rubricii de saptamana trecuta, n-am avut nici un moment liber. Ca sa ma revansez, va anunt ca am marit premiul! Acum puteti castiga si cartea Paranormal, carte oferita de editura Leda. Iar acum cerinta: vreau sa va scrieti cea mai mare dorinta in cat mai putine cuvinte. Cu toate astea, nu vreau sa-mi ziceti intr-un singur cuvant : Iphone 4, de exemplu. Vreau sa fie cat mai explicit cu putinta, dar totusi, in putine cuvinte. Greu, nu-i asa? Sa va zic ce as scrie eu: Cel mai mare vis al meu e sa am un prieten adevarat, o persoana pe care sa ma pot baza pe deplin. Scrieti visul cel mai mare intr-un comentariu cat mai scurt si primiti 100 de puncte! Si fiti pe faza, mai postez un „Oare poti…” peste cateva minute. Va trebui sa actionati rapid!

4 gânduri despre “Oare poti… #6

  1. uf, cel mai mare vis al meu: sa am mai multi bani(stiu, toata lumea vrea) ca sa pot sa-i cumpar fetei mele (are 2 ani jumatate) toate jucariile pe care le vrea,,nu ma plang ca sunt saraca, dar banii ii am la limita si renunt de multe ori la orice altceva pentru ea….si sa fim sanatosi sa o crestem mare si sa fie cel mai fericit copil…
    multumesc pentru concurs
    giorgiana turcu

Ce parere ai?

