Pisici traznite * 4

Se pare ca, in ultima vreme, am cam lasat rubricile „Actorii cartiilor”, „Ce-mi aduce curierul” si „Pisici traznite” sa putrezeasca uitate. Insa astazi revin cu o noua rubrica din „pisici traznite” si maine s-ar putea sa pun continuarea si celorlalte doua rubrici pomenite.

Astazi am sa incep cu pisica mea, Lucky.

Pai, sincer, nu facea decat sa caste… Oricum, sa continuam. Urmatoarea poza (nu stiu daca v-am mai aratat-o) e cu o pisica spatiala!

Pai…ce pot spune? Asta numesc si eu libertate! Si de ce nu, oricum? De ce sa ne ocupam tot timpul cu acelas lucru cand ne mai putem si distra si sa ne simtim liberi? Eu am ajuns sa ma simt incorsetata in propria piele si de aceea mi-am programat putina distractie in weekend asa ca cel putin o zi voi lipsi de pe blog. Nu va faceti griji, nu uit de rubrica „Oare poti…” deja am o idee. Sa fiti pe faza!

Si acum, sa vorbim de caini. Nu uitati sa-i paziti cu orice pret! Pisicile ataca!

Si nu uitati sa va purtati frumos cu pisicile ca altfel fac urat… sunt tare ipocrite, nu-i asa?

Pai cam atat pentru azi. Cel putin din pisici traznite…

Un gând despre “Pisici traznite * 4

Ce parere ai?

