…si castigatorii concursului Leda sunt…

Petru Divergent: Rxn1

Pentru Jocul minciunii: Maria Anghel

Pentru Pe jumatate moarta:  BlackyBlacky

Pentru Tradari: alecsa all

Pentru revelatii: Izabela

Pentru Amintirile Vraciului: Ciprian Major

Felicitari castigatorilor! Astept datele voastre (adresa, cod postal, nume intreg, numar de telefon) la adresa de email alexa1898@yahoo.com. Daca nu primesc datele in curs de o saptamana de la cineva, voi fi nevoit sa aleg un nou castigator al cartii respective. Imi pare rau ca nu am putut pune lista participantilor dar am facut-o pe o foaie, au fost extrem de multe intrari (aproape 400) si cum deja am amanat anuntarea castigatorului nu aveam de gand sa stau inca 3 zile sa copiez lista.

Multumesc editurii Leda pentru ca mi-a dat sansa sa organizez acest minunat concurs!

Ps. Vreau sa imi cer scuze pentru lipsa din weekendul acesta a rubrici „oare poti…”. A fost un weekend extem de plin si numai la asta nu imi statea gandul.

12 gânduri despre “…si castigatorii concursului Leda sunt…

  1. Carla

    Felicitari castigatoarelor!!..asa rau imi pare ca am vazut prea trarziu concursul si vad ca puteai sa-ti alegi cartea pe care o voiai ,ma bucur pentru fete ca au castigat cartile preferate care le vroiau ele ,lasa poate data viitoare.!

Ce parere ai?

