Oare poti… #4

…sa deschizi ochii si sa privesti in jurul tau, traind intr-o lume condusa de vise? Scrieti cel mai mare vis al vostru intr-un comentariu si primiti 100 de puncte! De ce asa de mult? Pentru ca necesita sinceritate. Nu cer sa fiti sinceri cu mine, cer sa fiti sinceri cu voi insiva. Nu mai e de adaugat nimic. Premiul se va mari, nu cu mult, totusi… Pe langa „Piratica I” si „In camion” voi mai adauga si un semn de carte Jocurile Foamei. Era sa uit! Puteti trimite ideile voastre pentru „Oare poti…” la adresa de email alexa1898@yahoo.com si probabil, la urmatoarea postare va contine cerinta voastra. Si pentru ca kyky m-a ajutat acum sa gasesc aceasta intrebare primeste 50 de puncte! Felicitari!

3 gânduri despre “Oare poti… #4

  1. Lumea mea….

    As vrea sa fiu din nou copil,copilul acela inconstient si inocent,fara griji,ce se bucura de fiecare detaliu al naturii….Vreau sa fiu in gradina,uitandu-ma dupa fluturi,crezand ca sunt zane,vrea sa ma chinui sa socotesc cate punctulete are micuta gargarita pe aripile sale,vreau sa prind licuricii ademenindu-i cu menta…vreau sa rad cum radeam inainte,din tot sufletul,simtind ca lumea e a mea,nestiind nici macar de mine.
    Vreau sa il astept pe Mos Craciun cu fursecuri si lapte,Mosul insemnand pentru mine batranelul bun la suflet ce aduce daruri copiilor….
    Vreau ca fiecare frunza ce cade sa-mi aduca fericire,cum era inainte,cand ma plimbam cu mama prin parc,incercand sa prind frunzele ce cadeau …
    Vreau ca,seara.sa privesc spre cer si sa zaresc licuricii,in numar foarte mare,si Luna,care atunci era o adevarata dilema pentru mine.
    Vrea sa colorez din nou pentru mama,sa o iau in brate si sa ii spun ca o iubesc.Asta o facea sa planga de bucurie pentru ca micuta ei,stia ce inseamna dragostea si o simtea pentru o singura persoana-mama
    ….Acum,de Craciun imi aleg singura cadourile,Mosul nemaiexistand de mult,fiecare frunza ce cade imi starneste melancolia si tristetea,intrebandu-ma cum a trecut timpul pe langa mine….Iar seara,cand ma uit pe cer,vad stelele,Luna,constelatiile…
    Toate bucuriile copilariei s-au transformat in banalitati…..
    Acesta este cel mai mare vis al meu-sa ma pot intoarce in timp,sa retraiesc acele sentimente care acum s-au schimbat

  2. Luiza

    Vis de iarna
    Scarlat Luiza
    Iarna visele mele sparg bariera,lasand un spatiu relativ liber intre realitate si fictiune.Iarna este ca un drog pentru mine,fulgii de nea reprezentand drogul cel mai puternic.Totul este amortit,natura este moarta,privelistea impecabila a covorului alb asternut peste pamantul inghetat imi umple ochii de incantare.Aerul rece imi inunda plamanii…Speranta…da,speranta incepe usor-usor sa se cuibareasca in sufletul meu.Este perioada cea mai iubita din an pentru mine,luna cadourilor,dar si ziua mea.Iarna,anotimpul viselor,dorintelor,sperantelor…Ador sa stau langa geamul casei,in atmosfera calduroasa,langa bradul frumos impodobit,privind viscolul de afara,privind cerul cernand fugli mari albi de nea…stelute de argint peste tot…Peisajul devine unul feeric,tot ce mi-am dorit vreodata.Raman cu privirea atintita undeva in departare,printre micutele stelute argintii si dau frau liber imaginatiei.Tot ce mi-am dorit vreodata prinde acum contur in imaginatia mea.Mi-am dorit de cand eram mica sa calatoresc pe taramuri de vis,pe acele taramuri de care mama imi povestea cand eram mica,unde nu exista tristete,durere,minciuna sau tot ce e urat in lume.Mi-am dorit ca fiecare fulg de nea care pica din cer,sa reprezinte speranta celor mai putin norocosi,in fiecare steluta sa se ascunda un mic dar care sa aduca bucurie si caldura in sufletelor celor tristi.Mi-am dorit sa-mi pot vedea parintii fericiti,si acasa de sarbatori,deschizand cadouri,asa cum vad in filme.Zambetele si iubirea sa ia locul urei si invidiei.Ma pierd printre micii fulgi de nea ce cad neincetat,parca pasind intr-o alta lume.Urmez o potecuta inzapezita si ajung in acel loc..Locul fara durere,minciuna,fara lucruri urate..Pe o ferestra,intr-o casa,langa un semineu,chiar alaturi de un brad mare si frumos care adaposteste cateva cadouri,sta asezata o familie formata din cei 2 parinti si 2 copii:un baiat si o fata.Zambesc,se imbratiseaza si..deschid cadouri.Lacrimile imi inunda ochii gandindu-ma ca asta e ce imi doresc eu,tot ce m-am dorit vreodata.Raman minute in sir privind pe ferestra usor aburita,zambind si incercand sa-mi contenesc lacrimile.Incep sa vad mai clar..e chiar familia mea.. Pasesc spre aleea casei dar ma trezesc usor zguduita.Langa mine se afla fratele meu cu o cana de ciocolata calda.Il privesc si realizez ca a fost doar un vis de iarna,care se repeta la nesfarsit.Trag adanc aer in piept si incerc sa ma pierd din nou printre visele si dorintele care ma ard pe dinauntru..Nu a mai ramas nimic..doar cenusa sperantelor spulberate,insa in fiecare an renasc din acea cenusa,sperand ca ceva se va schimba,visand ca fiecare fulg argintiu de nea va fi candva o stea cazatoare care sa indeplineasca dorinta celor ce-l prind in palmele calduroase si protectoare,privind cum se topeste usor…usor,pana ramane doar o urma…Siroaie de lacrimi fierbinti imi ard obrajii si revin in planul real,dominat de egoismul oamenilor bogati care trec pe langa sarmanii infometati,facandu-se ca nu-i observa,ura si invidia dintre oameni,rautatea lor distrug spiritul sarbatorilor.Seamana cu un cosmar dar din pacate este chiar cruda realitate..tot ce ramane este speranta..Deschid geamul si intind mana,prinzand o mica steluta argintie,o privesc cum se topeste usor si soptesc:”Tot ce imi doresc este linste si fericire alaturi de cei dragi.Fi tu stealuta mea norocoasa…” .Raman acolo,inghetata,adaptandu-ma peisajului,sperand ca de aceasta data nu voi renaste din cenusa viselor spulberate

Ce parere ai?

