Oare poti… ?#3

… sa caracterizezi un super-erou? Nu vreau sa-mi caracterizati unul deja existent ca fata-elastica. Vreau sa va imaginati voi, propriul vostru erou, sa il descrieti si sa spuneti ce super puteri are.Puteti, daca aveti imaginatie, sa faceti si mici povestiri in care sa apara eroul vostru. Punctajul il voi calcula astfel: descrierea 30 puncte, povestea 70 puncte. Daca le faceti pe amandoua, primiti 100 de puncte. Daca faceti mai multe povestioare, pentru fiecare in parte veti primi 70 de puncte. Puteti sa va inspirati unii de la altii, dar daca copiati, pierdeti 50 de puncte. Nu uitati : competitia dureaza pana de revelion, se incheie la ora 00.00 si premiile sunt Piratica I sau primul volum din Trilogia nomilor, in camion la alegere sau chiar ambele. Cine stie…poate miza se va mai mari. Mult noroc si nu va grabiti. Aveti suficient timp pentru a acumula puncte!

8 gânduri despre “Oare poti… ?#3

  1. Mi se pare interesant concursul !
    Dar , daca as fi in locul tau , as pune concurentii sa-mi trimita compunerile prin mail , doarece s-ar strange cam prea multe comentarii amestecate , si sa nu te incurci , acum , na ! faci cum vrei !

    1. De fapt, nu. Zic ca e mai bine asa. Am dovezile. Nu am chef sa-mi sara unu in cap cu mie mi-ai dat doar 100p cand lui i-ai dat 170. Oricum, o sa fac zilele urmatoare o pagina in care sa mentin evidenta punctajului. Imi pare rau ca nu am mai multi participanti. Acestea sunt deocambata cartile pe care le am la indemana sa le dau dar sunt aproape sigura ca miza se va mari. Cateva carticele de la leda sau rao sau altceva de genu…

  2. Luiza

    Super-eroul meu
    Scarlat Luiza

    Super-eroui nostrii sunt create inca de cand suntem mici.Mintile noastre fragede si imaginatia bogata contureaza persoana perfecta,inzestrata cu super puterile de care avem atata nevoie cand ne simtim amenintati de ceva.
    Inca de mica,mi-am creat un super erou de neegalat in viziunea mea,cineva care sa fie mereu alaturi de mine,sa ma ridice cand totul se darama in jurul meu,deschizandu-mi ochii si obligandu-ma sa merg inainte cu fruntea sus.
    Super-eroina mea este mama.Un cuvant atat de simplu,dar nespus de frumos,doua silabe atat de banale,dar care au o semnificatie puternica,trezind de cele mai multe ori o multitudine de senzatii,trairi,amintiri.
    Totul in existenta mea se leaga de aceasta eroina neasemuit de fragile ca aspect,dar puternica si pregatita sa infrunte orice ii pune in primejdie copilul.
    Puterile ei nu pot fi inlocuite de nicio mutatie genetica,sau element X.Ea este singura care poate,cu o mangaiere s-alunge toate durerile si problemele departe; este cea care-mi ridica zidurile cand cred ca lumea mea tocmai s-a naruit.Zmabetul ei este doctria necesara,remedial ce poate pansa sit rata,o rana sapata adanc in inima mea.
    Simplele ei cuvinte sunt cele care-mi redau aripile pentru a zbura,dupa ce nu de mult timp mi-au fost smulse cu atata cruzime de sperantele naruite ,de un suflet secat de orice sentiment.Lacrimile ei sunt cele ce pot face piatra sa se topeasca si pot incalzi o inima-nghetata.Este cea care mi-a spus ca orice sut in fund este un pas inainte si ca pentru a invata cum sa stai drept,in picioare,trebuie intai sa cad.
    Mi-a redat o raza de speranta spunandu-mi ca lacrimile sunt comori ale sufletului ce trebuiesc varsate doar pentru a mangaia durerea celor ce merita.Ea mi-a calauzit pasii pe drumul vietii,scriind povestea existentei mele cu pana sufletului sau,incercand sa presare in calea mea,toate bucuriile pe care le-a putut aduna.Palmele ei fine dar muncite mi-au oblojit obrajii arsi de atatea ori de siroaie de lacrimi fierbinti asemenea lavei,adunand cu mare grija durerea si lacrimile mele intr-o sticluta ai sufletului ei numita “durerea fiicei mele”
    Este eroina ce niciodata nu va putea fi inlocuita,scutul meu ce-mi protejeaza darul vietii,cu pretul darului ei.

Ce parere ai?

