Leapsa!

Hey! Am primit o leapsa acum ceva (mai mult) timp de la Nicoleta. M-a intrebat ce mi-as dori de la mos Craciun. Dupa zile in care m-am tot gandit, mi-am dat seama ca am tot ce imi pot dori. Carti am din belsug si oricum alocatia (si parintii) imi promite noi achizitii in fiecare luna. Dupa ce m-am tot gandit mi-am dat seama ca tot ce mi-as putea ori dar deja am sunt prietenii adevarati. Daca mosul (hai sa-l nu-l mai jignim…nu e atat de batran…) mi-ar putea darui orice mi-as dori prieteni adevarati si ca toate dorintele lor sa se implineasca.

Kyky, gandeste-te bine ce-ti doresti pentru ca iti pasez tie leapsa!

Un gând despre “Leapsa!

Ce parere ai?

