Castigatorul concursului Capcana Mortala

Nu pot spune ca au fost multi participanti, dar a fost greu sa aleg castigatorul. Acestea sunt pozele:

Si castigatorul e…

Felicitari, Bujor George! Tocmai ai castigat un exemplar din Vampirii Sudului vol.11, Capcana mortala.

Bujor George, te rog sa-mi trimiti numele tau intreg, numarul de telefon, adresa si codul postal la adresa de email alexa1898@yahoo.com

Multumesc editurii Leda si tuturor participantilor, ati facut o treaba minunata! Va mai astept si la concursurile urmatoare.

Update: Sunt nevoita sa schimb castigatorul. Deci…Felicitari Vanda Ciudin! Astept informatiile tale la adresa le email alexa1898@yahoo.com.

6 gânduri despre “Castigatorul concursului Capcana Mortala

      1. Pe mine nu ma deranjeaza, dar nu mi se parea corect fata de ceilalti. Nu am stat sa ii verific pe toti dar mi se parea cunoscuta imaginea castigatorului si am gasit-o foarte usor pe google.

Ce parere ai?

