Castigatorul concursului Miez de Noapte este…

Oana-Elena pentru cele mai amuzante lucruri pe care le-ar face daca ar deveni vampir. Castigatoarea ar fi fost Rebeca, doar ca au aparut niste probleme si am fost nevoita sa aleg alt castigator.

Daca as putea deveni vampir,v-as hipnotiza sa-mi dati ultimul volum din Jurnalele Vampirilor “Miez de Noapte”.In acelasi mod mi-as procura pe gratis si “Jurnalele lui Stefan”,bilete de avion pentru a vizita platourile de filmare ale serialului “The Vampire Diaries” si m-as infiltra sa ii cunoasc pe actori,in special pe Ian Somerhalder,pe care l-as aduce in Romania pe post de suvenir…Mi-as mai dori sa modific orarul de la facultate dupa bunul meu plac,incat sa am timp de lecturile si filmele mele SF preferate,mi-as imbogati cunostintele despre lume citind memoriile oamenilor.Bineinteles ca daca as citi cat mai multe minti as face si diferenta intre informatii,care sunt corecte si care nu..I-as goli de sange si le-as frange gatul anumitor politicieni de rang inalt,le-as lua averile,iar din banii astfel obtinuti mi-as cumpara un conac in stil gotic ,unde sa am o biblioteca impresionanta,o sala de pictura,o sala de fitness si un garaj plin de biciclete de diverse modele..As organiza dineuri somptuoase cu alti vampiri,varcolaci si Kitsune;as cerceta lumea supranaturala pana in cele mai adanci substraturi si as incerca sa creez 2 universuri care se bat cap in cap:cea a oamenilor si cea a fiintelor supranaturale,care sa stie fiecare una de cealalta,disparand astfel monotonia de zi cu zi.Asadar,cartea este a mea,nu?

Aceasta a fost compunerea Oanei. Te rog sa-mi trimiti datele tale (nume intreg, numar de telefon, adresa, cod postal) la adresa de email : alexa1898@yahoo.com. Felicitari!

Nu uitati: inca mai puteti participa la concursul Capcana Mortala, volumul 11 din Vampirii Sudului.
 

4 gânduri despre “Castigatorul concursului Miez de Noapte este…

  1. Oana-Elena

    Multumesc frumos Miha,multumesc Alexa si nu in ultimul rand,multumesc editurii Leda!Sunt foarte fericita de carte si abia astept sa o primesc.Sunt extrem de curioasa sa vad ce se intampla in noul volum,mai ales ca am ramas in suspans dupa volumul anterior.O seara frumoasa tuturor!

Ce parere ai?

