Veritons

Hey! Ce mai faceti? V-ati plictisit? Indiferent de raspuns eu va propun ceva pentru timpul liber: Veritons! E ca Hogwarts in varianta romaneasca. Ce ziceti? Sunt doua case: Serpent (cam ca viperinii ) si Ghoster (tipii buni). Dupa ce te-ai sortat cu ajutorul unui test, trebuie sa iti ajuti casa sa castige puncte, dupa care Cupa Caselor. Nu aveti cum sa va plictisiti. Interactiunea intre useri e pe primul loc. Exista teste, jocuri, blog, forum, RPG si multe altele. Acolo puteti afla o multime de noutati despre Harry Potter, filme, carti, si chiar cultura generala, puteti participa la concursuri si sa castigati o multime de puncte, etc. Distractie placuta!

(Click pe banner)

6 gânduri despre “Veritons

  1. piticmic

    Hai râzi🙂 Am intrat pe jocul tău RPG acum şi m-a repartizat la Serpent, la ăia răi.
    Eu întotdeauna am zis că atunci când cineva îmi zice în glumă că-s rea, de fapt mă complimentează🙂

  2. corys84

    He he, ce mișto. Eu sunt Dobrotics, dar abia reușesc să mă orientez cât de cât. Acum că mi-ai spus ce nick ai acolo, poate te mai întreb câte ceva prin pm😉

  3. piticmic

    au au …. am postat de pe laptopul unei prietene şi n-am realizat că am postat cu numele ei ….
    au au … nu corys84 joacă Veritons, ci eu
    Să-mi fie învăţătură d eminte să nu mai ating laptopul ei pe viitor🙂

Ce parere ai?

