Castigatorul concursului Libris

A venit momentul sa anunt castigatorul concursului Libris. Intrebarea era Care ti se pare cea mai infioratoare creatura mitologica si de ce?, iar cel mai creativ raspuns castiga. Am decis ca castigatorul sa fie Laurentzyu pentru ca a facut ca Hidra sa para atat de reala existand mereu pericolul de a fi atacat de ea, dand astfel dovada de originalitate. Intr-adevar, Hidra este o creatura foarte greu de ucis , aproape imposibil, care te ucide extrem de usor.

In general, toate creaturile mitologice ma inspimanta. Chiar daca unele sunt atat de dragute incat le-ai considera drept ciocolata, exista ceva la ele care imi da fiori. Ceva greu, ce nu pot descrie in cuvinte.
Dar exista o creatura atat de inspaimantatoare incat imi creeaza cosmaruri. O creatura oribila care iti bantuie visele, muscand si improscand cu venin lumea reala din jurul tau, tinandu-te prins in lumea ei intunecata. Te priveste cu ochii plini de manie si ura, vrand parca sa te inghita pe loc ca pe o masa de la micul dejun. Bine, nu e o chiar o creatura, ci mai degraba un monstru. Un monstru cu corp unsuros, de sarpe, si cu noua capete. Noua capete urate din care ies serpuinde limbile crestate in doua parti si care daca sunt taiate cresc in locul lor alte doua. Noua capete cu noua guri ale caror respiratie poate omori un om dintr-o singura inhalare. Un adevarat MONSTRU cu sange rece, imi spune acum constiinta mea. Cea mai ingrozitoare faptura care a existat vreodata. Cea mai inspaimantatoare creatura a mitologiei. Singura faptura care imi poate bantui visele fantastice si imi ingrozi subconstientul. De fiecare data cand vad aceasta creatura, imi vine in creier un impuls de a ma da inapoi temator, sa imi acopar ochii cu mainile si sa ma fac nevazut. De fiecare data cand aud de Hidra, imi vine sa imi smulg parul din cap si sa ma bat singur spunandu-mi ca nu am auzit bine.
Dupa mine si spusele mele, Hidra este cea mai ingrozitoare creatura mitologica, si tin sa mentionez ca mi-a fost foarte greu sa scriu aceste randuri care cu siguranta in aceasta noapte nu imi vor da pace, speriindu-ma!

 

Toate raspunsurile au fost bune si mi-a fost foarte greu sa aleg. Sper ca cei care nu au castigat sa nu se supere. Promit ca or sa mai fie concursuri pe viitor.

Felicitari! Te rog sa-mi trimiti datele tale la adresa de email alexa1898@yahoo.com

14 gânduri despre “Castigatorul concursului Libris

  1. Intr-adevar, descrierea facuta de Laurentzyu este foarte buna! Imi place cum ai inceput sa descri creatura, parca ai lasat cititorului sansasa ghiceasca despre ce creatura e vorba… Desi nu am citit decat cateva dintre descrieri, cred ca ai meritat sa castigi, pentru ca mi se pare cea mai buna descriere. Felicitari!;)

  2. piticmic

    Felicitări Laurentzyu pentru răspunsul atât de bine formulat şi felicitări şi Alexei pentru ideea concursului.
    Cu ajutorul acestui concurs mi-am amintit de unele creaturi pe care memoria mea le depozitase undeva într-un colţ al creierului.🙂

Ce parere ai?

