Leapsa!

Buna tuturor! Ce mai faceti? Am primit o leapsa de la Dee (merci mult!!!).

1.Îţi zic în vre’ un fel?

Da! Alexa

2.Cum ne-am cunoscut?

Pe un blog. Nu mai stiu care. Al meu sau al tau…

3.Vorbim des?

Cat de des ne permit comentariile😀

4.Suntem prieteni?

Pai cred ca da. Prieteni cu bloguri:))

5.Numele tău din telefonul meu?

Nu cred ca ai numarul meu de telefon😕. Plus ca nu prea folosesc telefonul :))

6.Petreci timpul cu mine?

Pe blogosfera as zice ca da!

7.Vrei să vorbim mai des?

Nu am absolut nimic in potriva. Esti chiar draguta si ai simtul umorului

8.Vrei să te îmbrăţişez?

Nu refuz niciodata o imbratisare decat in cazul in care imbratisarea ar veni de la dusmanul meu ceea de tu nu esti, deci da!

9.Ce suntem noi?

Hmm…nu prea stiu ce sa raspund aici… Suntem amandoua fete…

10.Am încredere în tine?

Nu ar trebui sa-ti pun eu aceasta intrebare?

11.Eşti important pentru mine?

Nu stiu. Sunt?

12.Te iubesc?

Cine a inventat leapsa asta? E deja exagerat:))

13.Te gândeşti la mine?

Da, in momentul asta ma gandesc NUMAI la tine, din cauza intrebarilor

14.Adevărul este că….

esti foarte prietenoasa🙂

15.Cea mai bună trăsătură?

Pai ai mai multe. Esi prietenoasa, de treaba, amuzanta, placuta si deschisa la minte.

16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?

Da! Dau leapsa mai departe lui Mikaella, Monika si RRoxana

Ce parere ai?

