Concurs Caderea

Hey! V-am pregatit un alt concurs, sponsorizat tot de Leda, dand ca premiu Caderea, primul volum din seria Cele noua vieti ale lui Chloe King, de Liz Braswell. Ce trebuie sa faceti? Trebuie sa lasati un comentariu cu raspunsul la intrebarea Ce ai face daca ai avea noua vieti? Cel mai amuzant raspuns castiga. Concursul de incheie vineri, 22 octombrie.

Noroc tuturor!

20 de gânduri despre “Concurs Caderea

  1. diana

    Daca as avea 9 vieti as face multe lucruri.Intr-o viata as vrea sa fiu invizibila si sa merg la liceu sa le dau cate un bobarnac la toti profesorii care nu m-au lasat in pace tot anul si mi-au dat 2.Intr-o alta viata as lua toti caini de pe strada si i-as baga in casa unei profesoare pe care nu o suport.intr-o alta viata as inunda toata casa si cand ar intra frate-miu sa il fac fleasca.

  2. Uite parerea mea:
    1.As fi invizibila si as face tot ceea ce nu pot face
    2.M-as duce in toata lumea de unde as aduna tot felul de comori
    3.M-as treansforma intro pantera si as vedea viata din punct de vedere animalic
    4.M-as duce in viitor si as vedea lucrurile,codurile de la cate ceva castigatorare si as reveni,castigand tot
    5.M-as muta pe Marte
    6.Mi-as construi case in toata tarile si dimensiunile existente
    7.As fi cea mai faimoasa comediana
    8.As aparea la TV unde voi fii cea mai tare!
    9.Mi-as ajuta toti prietenii de pe blog si din realitate sa-si indeplineasca cel mai mare vis al lor!!!!!!!!!!!!

    Mersi si chiar sper sa castig aceasta carte,mi-o doresc nespus.🙂

  3. Andreina

    Rodul imaginatiei mele

    1. M-as face spion pentru a avea o viata plina de aventura .
    2. M-as intoarce in timp , pe la 1864 , imbracata in fusta mini si vorbind la telefon mobil , producandu-le celor de acolo un atac de cord .
    3. M-as casatori cu primul baiat cu ochi albastrii pe care il vad pe o motocicleta .
    4. As iesi in oras imbracata intr-un saree indian .
    5. As invata sa patinez pe un lac inghetat .
    6 . As da o spargere intr-o fabrica de ciocolata .
    7. M-as arunca de la inaltime pentru a vedea daca pot ateriza in picioare precum pisicile .
    8. As merce intr-o calatorie inconjurul lumii cu balonul .
    9. As aduce acasa toate personajele de la Disneyland .

  4. kyky`

    De-as avea…

    De-as avea doar 9 vieti,
    Numele l-as picta pe pereti,
    Nu m-as da deloc batuta,
    Chiar daca as lua o bata,
    Si pe cineva cu ea as lovii,
    Din placerea de a uimii..
    As incerca o data sa ma sinucid,
    Din vointa proprie, ce mai conteaza?
    Mintea mea bine scaneaza,
    Oricum e in vid.
    Inca 8 de mi-ar ramane,
    Nu as face lucruri bune.
    As incerca sa merg la circ,
    Caci acolo imi e locul,
    Intai m-as juca cu focul…
    Daca esuez, 7 vieti mai sunt,
    Ma las in jos, la pamant,
    Si astept ca un elefant sa treaca..
    Sa ma calce in picioare,
    Au, asta doare..
    Inca 6 vieti mai am,
    Nu e o noutate.
    Pana acum am 3 ratate…
    A 4-a e mai buna…
    Chiar de maine intr`o luna,
    Cu Bella Cullen ma-ntalnesc,
    Caci cu ea vreau sa vorbesc.
    Pe Edward mi l-a furat,
    Cu ea ma iau la sfat.
    Vreau sa-l recuperez,
    Dar nu am nicio sansa.
    Asa ca mai mor inc-o data,
    5 vieti raman ca o pata,
    Intiparite-n viata mea.
    O sa calaresc un armasar,
    Dar simtindu-mi prostia din mine,
    Ma arunca departe, cad in vine,
    Si mor..inca o viata se duce.
    Mai am inca 4, cine l-a pus sa ma arunce?
    Intotdeauna am vrut sa vad cum e-n spital,
    Asa ca ma imbolnavesc,
    Cu nasul in usa ma lovesc,
    Din neatentie eu gresesc,
    Si mai raman cu 3 vieti.
    Si tot vreau la spital sa merg,
    Alerg, alerg si-alerg.
    Si ma-imbolnavesc,
    Si la spital ei ma primesc.
    O asistenta imi face o injectie,
    Si un doctor frectie.
    In loc sa mor de durere,
    Mor de placere.
    Si mai raman cu 2 vieti.
    Nu stiu ce sa fac cu ele..
    Asa ca ma impusc..
    Sa fiu sigura ca ma duc,
    Si nu ma mai intorc,
    Folosesc 2 gloante..
    Si uite asa mi se sfarseste viata,
    Si acum ajung sa dorm..
    Hai somn usor, eu am plecat,
    Ma duc in dormitor..

    :))) Cam asta mi-a venit in minte:) Mergea si poezie nu?:))

  5. lavander

    cand eram mica imi doream sa fiu ori tom ori jerry, sunt de departe cele mai amuzante si tari desene. daca as avea noua vieti as pune in practica cateva din strategiile are au dus la ranirea grava a lui tom, jerry e prea jmecher si scapa meru, poate asa aflu si daca exista viata de apoi

  6. Mmmm daca as avea 9 vieti as face cele mai tampite si sinucigase lucruri posibile…pana as ajunge la 2 vieti. Trebuie sa mai pastrez 2..sa fie, nu se stie niciodata ce masina da peste tine sau cand ne loveste vrun asteroid, deci e bine sa fi prevazator daca ai cu ce. Mi-as face program pe o saptamana, in fiecare zi as incerca ceva imposibil. Luni as incerca sa ma scufund in groapa marianelor, ca dedicatie pentru mama care poarta acelasi nume si i-as lua un suvenir de acolo de jos. Marti as face parasutism de pe Empire State Building, sau de ce nu as sari direct. Miercuri as cobori everestul cu snowboardul, misiune sinucigasa clar tinand cont ca nu am atins in viata mea asa ceva, sau cu parapanta pe skiuri. Joi mi-ar placea sa fiu imblanzitoare de tigri la circ, sau chiar m-as aventura singura in jungla cu ceva stupid pe post de arma contra beduinilor…poate o lingura..daca m-as enerva rau le-as scoate un ochi, poate doi. Vineri m-as arunca in fata unui ferrari, mereu m-am gandit ca..daca m-ar calca o masina mi-ar placea sa fie macar o masina geniala. Sambata si duminica as face chestii mai usoare, doar e week-end. As da foc scolii, as face o calatorie pe luna, as face plaja pe Arcul de triumf, as sparge cateva banci, as incerca MMA.
    In timpul liber as pune in practica tot ce am invatat de la excrocherii adevarate, m-as saruta cu primul tip groaznic de frumos pe care il vad si as intra in Casa Alba ca la mine in bucatarie. Aaah si mi-ar placea sa dau si un mega show in care sa mor in direct,intr-un fel cat mai interesant, strangulata cu sosete roz sau sufocata de bezele…as deveni noua Chris Angel..Alex Angel :)). Poate as incerca si sa cuceresc lumea, sa sting soarele cu varianta coca cola si mentos dar la scara cosmica. Soarele stins de coca cola ar fi ceva..prea tare …
    Siii..cred ca am scris cam mult totusi..

  7. Stefania

    Daca as avea noua vieti… hmm probabil as fi coplesita de idee. Sunt atat de ametita incat nici cu asta nu ma prea descurc. ;)) Si totusi daca le-as avea, cu siguranta mi-ar placea ca fiecare viata sa fie intr-o dimensiune diferita, si sa am posibilitatea sa calatoresc de la una la alta, printr-un portal eventual. De ce? Pentru ca uneori chiar vrei sa evadezi din viata reala. Daca as avea noua vieti in noua dimensiuni, as avea de unde alege. Ce as face cu ele? Pai una as folosi-o cu siguranta pentru a ma casatori cu Johnny Depp.😀 Inca una ar fi dedicata consumului excesiv junk food. Si cand zic excesiv, nu glumesc🙂 De asemenea, o alta viata ar fi dedicata in intregime calatoriilor . Inca una pentru citit non-stop.(cititul ar fi singura sursa de viata. Interesant,nu?). Hmmm… in alta cu siguranta as rade non stop. 5 pana acum. Viata numarul 6 ar fi controlata total de muzica… cat de tare ar fi sa pot asculta muzica abcolut tot timpul 8-> . Nr 7 as folosi-o pentru a face tot felul de chestii ciudate, de care sa nu ma simt rusinata dupa sau pe care sa nu am timp sa le regret.( totul de la sarutat straini pe strada, casatorita de minim 5 ori in Vegas, pana la bunjee-jumping si rafting🙂 ).-asta ca sa pot fi cat de ametita se poate, fara repercursiuni-. Ei viata numarul 8 ar fi cu siguranta dedicata iubirii. Suna siropos, dar nu e chiar asa: la cat de ciuadata sunt, m-as indragosti in fiecare zi de alta persana.:)) Si ultima….ar fi cu siguranta aceea pe care o am acum.:)

  8. Daca as avea 9 vieti as face urmatoarele.
    1.As provita de fiecare ocazie sa o imping pe profa de fizica pe scari sau in fata metroului.
    2.M-as face austronaut si m-as duce pe Jupiter impreuna cu un coleg idiot,pe care l-as lasa acolo binenteles(cel putin scapa lumea de un prost).
    3.As trece innot oceanu Atlantic :)))
    4.As sari cu parasuta.
    5.M-as duce sa locuiesc in Antarctica.
    6.As sparge o banca,iar cu banii i-as consuma pe carti.
    7.As descoperii Atlantida.
    8.As lua premiul Nobel pentru descoperirea celui mare prost.
    9.As vizita toate tarile din lume,si m-as opri in Japonia ca sa mor intr-un cutemur si sa scap de viata asta.

  9. Pingback: Concursuri :) « Mikaella15's Blog

  10. Hmmm…buna intrebarea.
    As lupta pentru pacea mondiala:))Glumeam.
    M-as uita de n ori la Troia si la frumusetea de fund a lui Brad Pitt^-^,as pleca in cautarea lui Peter Pan si mi-as pastra restul vietilor pana la descoperirea calatoriilor in timp,dupa care as trai etern.Muhaha!

  11. lunateca

    1. m.as lupta sa devin presedinte ca sa fac ce vrea muschiu meu, ca apoi sa fiu asasinata sa pot deveni martira
    2. as fugi cu circul k sa devin dresoare de animale
    3. as vizita tot ce pot intr.o singura viata
    4. as vrea sa fiu femeie de stiinta sa inventez crema tineretii vesnice
    5. as vrea sa ma nasc ca un tigru alb….sa devin faimoasa ca fiind primul tigru care poate comunica cu oamenii
    6. sa devin un fel de erou in lupta impotriva infractionalitatii
    7. sa ma iubesc cu orlando bloooom…of ce bunaciune
    8. sa devin un star rock
    9. sa am o familie perfecta

  12. Mama!! La aceasta intrebare trebuie sa gandesti la scara mareee…:)) Pai sa vedem :
    1.M-as arunca de pe Cladirea Taipei 101 (cea mai inalta cladire din lume ) ca sa vad cum se simt pasarile in zbor !
    2.M-as costuma in Spider Man si as incepe sa ma arunc de pe o cladire pe alta in buricul New York-ului !
    3.As jefui o banca , iar cu acei bani as fugi intr-o calatorie in jurul lumii , oprindu-ma in Antarctica unde m-as uita la Aurora Boreala in costum de baie !
    4.As da ocolul Beijingului cu bicicleta timp de 3 zile neintrerupt cantand „Adele -someone like you”, dupa care probabil as muri de epuizare :)) .
    5.M-as casatori cu Chace Crawford , apoi i-as da papuci , am divorta si m-as casatori cu Shia LaBoeuf , dupa care as divorta si de el si m-as casatori cu Ian Somerhalder si am trai fariciti pana …ei bine pana cand eu voi muri si voi ajunge la viata 6.
    6.M-as plimba tendentios cu un Ferrari rosu decapotabil pe strazile din Dubai , imbracata cu haine in valoare de 50 000 $ ,avand la maxim melodia „Jessie J – Who’s laughing now „.
    7.M-as angaja agent secret la KGB si as muri plina de glorie intr-o misiune extrem de periculoasa!
    8.M-as face astronaut si as pleca pe Pluto , unde m-as imprieteni cu un omulet verde si l-as lua cu mine acasa , devenind cel mai bun prieten al meu !
    9.Iar in ultima viata , as fii destul de curajoasa incat sa le spun unor persoane ceea ce simt pentru ele fara sa ma tem de ceea ce ar putea sa urmeze , iar apoi as incepe sa ma gandesc ce ar trebui la port la petrecerea de Halloween !

Ce parere ai?

