Va plictisiti?

Va plictisiti? Nu aveti chef de citit sau nu aveti ce si nu aveti idee ce sa faceti? Asa m-am simtit eu toata ziua. Totusi, am gasit ceva care sa-mi ocupe timpul. Vreti sa vedeti?

Deci, m-am uitat la o pisica in masina de spalat, dar am ascultat si muzica…

Draguta ar fi cel mai bun cuvant sa o descrie, nu?

Tocmai mi-am amintit ca am uitat sa postez o poza acum doua zile in „Pisici traznite”, asa ca o postez acum😀

Credeti-ma, am si eu o astfel de pisica. Poate fi mai ucigatoare decat pare. Feritiva cu orice pret de ele!!!

6 gânduri despre “Va plictisiti?

  1. Oooo…saracuta pisicuta!:D Dar e „Pet Spa”, deci e pentru binele ei.
    Melodia imi place, mi-a atras atentia inca de cand am vazut primul episod din Pretty Little Liars, ceea ce s-a intamplat cu mult timp in urma.:D

    1. Pisicuta aia cred ca ii injura pe toti cand au scos-o din pet spa. Se vede dupa fata ei.
      Cui nu-i place aceasta melodie? De fapt, prima oara cand am auzit-o, nu mi-a placut. Am mai ascultat-o odata de plictiseala si, asemenea Stapanului inelelor, m-a prins cu ceva in timp. Habar nu am ce imi place la melodie, dar ceva tot imi place.

  2. piticmic

    Sincer nu mă omor după pisici, însă mă topesc când văd un câine dog german🙂
    Melodia însă mi-a atras atenţia şi parcă mi-au rămas deja în cap versurile „2 can keep a secret if 1 of them is dead” . Îmi aminteşte de melodia „Miss Murder” a celor de la AFI, versiunea lungă

Ce parere ai?

