Invocarea de Kelley Armstrog

Mi-a luat ceva sa citesc cartea asta. O carte atat de mica am terminat-o in 4 zile. Nu ca nu mi-a placut. Fantasty, paranormal si horror. Ce poate fi mai bun de-atat? A fost o lectura placuta, simpla, plina de suspans. Trebuie insa sa recunosc ca nu aveam mari sperante de la ea. Mai ales cand am inceput-o. De fapt, pana la jumatatea cartii, actiunea nu mi s-a parut cine stie ce. Ideea mi se parea cumva prea neoriginala ca sa fie o carte buna. O fata care vede fantome si crede ca eschizofrenica, ajungand la un sanatoriu privat imprietenindu-se cu oamenii de acolo. Asa, si?!Mare chestie. Totusi aceea a fost una dintre aparente. Alta aparenta ar fi ca actiunea e monotona. Asta, cel putin, pana cand o intorsatura de situatie taie orice parere preconceputa despre ea. De la jumatate trebuie sa recunosc ca cu greu m-am putut dezlipi de ea si ieri chiar m-a tinut treaza pana la 3 dimineata in ciuda oboselii. Actiunea e atat de bine descrisa ca, pur si simplu, intri in pielea personajului. Simti tot ce simte el si incepi chiar sa gandesti ca el.

Chloe Saunders e o fata obisnuita. Scunda, nebagata prea mult in seama, studiind la un liceu, pasionata de filme si foarte sperioasa, as putea zice. Totusi, intr-o zi, la liceu, lucrurile iau o intorsatura total neasteptata. Chloe vede un barbat cu fata arsa – mai bine spus, topita – cand iesea din toaleta. Chloe se sperie dar acesta o striga si incepe sa o urmareasca. Asta o sperie si mai tare si o ia la fuga prin liceu, tipand in gura mare si atragand tuturor atentia. Cand se inchide intr-o sala in care credea ca e in siguranta, vede  barbatul trecand PRIN usa. Incepe sa tipe si sa se agite. Totusi, din fericire, exact atunci intra in sala trei profesori care o mobilizeaza exact cand barbatul disparuse. A fost anesteziata si carata pe targa catre spital iar de la spital la…sanatoriu?! Incercand sa-si explice unel lucruri incepe sa se convinga pe ea insasi ca este schizofrenica. Nebuna?! Da! Asta sunt eu. Trebuie sa ma vindec! O tot tine asa pana cand una dintre colegele ei este transferata si, o noapte mai tarziu, ii vede fantoma.In momentul acela a renuntat la orice incercare si a inceput sa creada ca…ce sa creada? Ca vede fantome?Asta era curata nebunie. Totusi incepe sa faca cercetari si afla ca ea chiar este o necromanta.

Bine. Poate ca nici din prezentare nu reiese ca ar fi o carte atat de buna. Asta pentru ca m-am oprit din rezumat pe la jumatate – exact acolo unde incepe adevarata actiune. Nu vroiam sa va stric surpriza. Bineinteles ca se mai intampla si altceva pana la jumatate. Dar asta trebuie sa aflati singuri pentru ca, daca as intra in detalii v-as dezvalui prea mult pentru a mai putea savura cartea. Actiunea continuua, pagina cu pagina, e intr-adevar uimitoare. Probabil ca, daca nu ar fi fost lansata de Bravo ca format de buzunar la un asemenea pret, nici acum nu as fi avut-o. E minunata in adevaratul sens al cuvantului. Nu ma credeti? Convingeti-va singuri!

Sinopsis

Chloe Saunders avea o viata relativ normala.

Dar acum se pomeneste intr-o situatie cu totul ciudata pentru ca: Brusc, incepe sa vada oameni morti. Este inchisa intr-un sanatoriu pentru adolescenti cu tulburari mintale. Sanatoriul nu este ceea ce pare…

Numele meu este Chloe Saunders si viata mea nu va mai fi niciodata la fel ca pana acum. Tot ce voiam era sa imi fac prieteni, sa cunosc baieti si sa continui sa fiu o adolescenta obisnuita. Dar nici macar nu mai stiu ce inseamna asta. Totul a inceput in ziua in care am vazut prima mea stafie − si stafia m-a vazut pe mine… Acum, stafiile sunt pretutindeni si nu vor sa ma lase in pace. Si, ca si cum asta n-ar fi fost de-ajuns, m-am trezit inchisa in Sanatoriul Lyle, ,,un loc special” pentru adolescentii cu probleme psihice. Si totusi, sanatoriul nu este ceea ce pare. Sa nu mai spuneti nimanui, dar eu cred ca si cei inchisi aici cu mine sunt mai mult decat se arata la prima vedere. Problema e de partea cui sunt ei? 

Iar cea care trebuie sa descopere ce secrete periculoase ascunde Sanatoriul Lyle sunt eu… inainte ca tainele − si scheletele − sale sa revina ca sa ma bantuie.

„Veti astepta cu disperare urmarea.” Melissa Marr, autoarea bestsellerului New York Times WICKED LOVELY

Despre autor:

Armstrong, Kelley
KELLEY ARMSTRONG este autoarea seriei de succes Women of the Otherworld, devenit bestseller New York Times. Kelley istoriseşte poveşti încă dinainte de a învăţa să scrie. Primele ei încercări aşternute pe hârtie s-au dovedit însă dezastruoase. Dacă i se cerea să scrie o poveste despre fetiţe şi păpuşi, în istorisirea ei apăreau în mod invariabil fete transformate în stafii şi păpuşi malefice, spre groaza şi disperarea profesorilor ei. Dar toate eforturile de a o convinge să creeze poveşti ,,normale? au eşuat. Astăzi, ea continuă să urzească poveşti cu stafii şi demoni şi vârcolaci, din locul special în care scrie, aflat în pivniţa casei. INVOCAREA este primul roman pentru adolescenţi scris de Kelley şi totodată primul volum din seria Forţele Răului Absolut. Dacă vreţi să aflaţi mai multe despre această serie, vizitaţi site-ul http://www.chloesaunders.com.

9 gânduri despre “Invocarea de Kelley Armstrog

  1. Stiu cum e😀 Si eu am citit cartea . De fapt am citit toata seria si chiar ca nu m-am mai putut dezlipi de ea .😀 Eu am terminat cate un volum pe zi . Le-am luat cu revista Bravo din vara si dupa ce mi-o cumparam , de pe la 9 dimineata , stateam pana pe la vreo 11-12 noaptea , sa o termin😀

Ce parere ai?

