Ce-mi aduce curierul * 5

Buna! Pentru ca nu am mai postat de o luna din rubrica „Ce-mi aduce curierul” m-am gandit ca astazi sa va arat toate cartile stranse de mine in septembrie si o parte din biblioteca mea:

Punte spre Terabithia de Katherine Paterson

Morti pana la apus din seria Vampirii sudului de Charlane Harris lansata la Bravo

Jocurile foamei scrisa de Suzanne Collins pe care am luat-o de la targul de carte Gaudeamus

Fiicele furtuniilor- Enigma Maya de Jordi Sierra i Fabra  pe care am imprumutat-o de la o foarte buna si veche prietena, Maria, care este cat de cat pasionata de lectura
Trilogia Nomilor de Terry Partchet pe care am comandat-o de pe Elefant

Seria Stapanul viselor de Theresa Breslin luat tot de pe Elefant

Printul din Central Park de Evan H. Rhodes aparut la editura Humanitas

Carcera de Cathrine Fisher pe care am comandat-o cu reducere de la Grupul Editorial Corint

Ultimul volum al trilogiei Cartea Timpului, Cercul de aur de Guillaume Prévost

Siii….dupa cum v-am promis (in special unuia dintre voi – stie el care) o sa va arat mica mea biblioteca. Nu e prea mare dar daca va uitati cu atentie, vedeti ca in spatele unor teancuri se afla alte teancuri de carti😀 .

Ma mandresc cu asta. Mi-am cheltuit toate alocatiile pentru a strange ce e aici. Totusi, inca nu sunt multumita. Trebuie sa fie de doua ori mai mare decat e acum, am dreptate?

21 de gânduri despre “Ce-mi aduce curierul * 5

  1. Nicoleta, nu am citit niciuna din cartile prezentate mai sus. Cum am spus, cartile acestea sunt achizitionate in septembrie iar in septembrie am fost totusi ocupata cu alte carti. Nu-ti face griji in legatura cu „Carcera”. O sa-i fac recenzie asemenea tuturor cartilor pe care le voi citi. Dar nu stiu cat timp o sa dureze pana o citesc. S-ar putea, dupa invocarea, sa ma apuc de stapanul inelelor, sau stapanul viselor, dar nu sunt sigura. In orice caz, mai intai termin FRA si pe urma vad de ce ma apuc pe urma.

  2. CCAM

    Ai timp sa iti faci o biblioteca dupa cum iti doresti avand in vedere ca primesti inca alocatie. Inceputul e mai greu dar al tau pare si promitator. Mult succes si felicitari!

  3. Poate mai faci o poza sa se vada mai bine si randul din spate:p..Imi place mult biblioteca mai ales ca ai multe carti de la CJ… Seamana foarte mult cu biblioteca mea pentru ca am foarte multe carti ca si ale tale…

    1. O sa fac o poza tuturor cartilor dupa ce-mi pun noua biblioteca. Dar iti pot zice eu ce carti am in spate. Seria tunele, cronicile lumii de margine, tatuaj cu sange de monstru, fetele de pe strada Caramel, jurnalul unui pusti toate trei, vampiratii primele doua volume si interludiul, Gideon, seria cartea timpului, seria septimus heap, harry potter si talismanele mortii si cam atat. S-ar putea sa fi omis ceva. In orice caz pe undeva pe acolo ar trebui sa se numere si fior dar am imprumutat-o deci nu apare.

      1. Este cu doi copii care se intorc in timp in secolul 18 (cred). E foarte interesanta, insa continuarea….putine sanse. Autoarea seriei este Linda Buckley-Archer. Ti-o recomand

Ce parere ai?

