Un nou look si o melodie…

Dupa cum cred ca ati vazut cei care urmaresc blogul de mai mult timp, am tot facut schimbari – fundal, antet, etc. Azi m-am hotarat la un nou look care sa reprezinte blogul si care sa-mi placa. Sper sa va placa si voua🙂.

Si, pentru ca mama m-a tot batut in ultimul timp (vreo doi ani) la cap cu un cantaret care-i place ei dar care nu e prea cunoscut in tara noastra, m-am hotarat sa-i fac o surpriza postandu-l aici, pe blog, ca o mica recunostinta pentru cate carti mi-a luat. Aceasta este una din melodiile care-mi plac si mie ale respectivului cantaret (nu sunt nici pe departe fan), castigator al Eurovisionului in 2009 cu cel mai mare punctaj stabilit vreodata, Alexander Rybak (in rusa, Rybak inseamna pescar :)) ).

7 gânduri despre “Un nou look si o melodie…

    1. Multumesc, Nicoleta! Mda, Alex e talentat – ai nevoie de talent pentru a manuiesti de unul singur astfel o vioara. Totusi, ma surprinde ceva. Ai zis ca „Stilul lui Rybak este dragut in general”. Sa inteleg ca ai mai auzit de el si inainte? Fiindca, inafara e mama, putine persoane pe care le cunosc au mai auzit de el. Iar eu, sincer, m-am plictisit sa tot aud de el in fiecare zi :))…

      1. ps. Am uitat sa-ti spun pe mess. Daca vrei, te pot ajuta si pe tine cu o imagine de banner sau fundal.Acum, ca am invatat cum se face, imi va fi mult mai usor de realizat o imagine din aceea si in loc de 5 ore imi va lua doar o jumatate de ora. Plus ca ma simt putin datoare ca stai sa-mi asculti toate palavragelile neinteresante pe mess sau ca te tot intreb daca ma poti ajuta la fdi cand de fapt nu ai nici o obligatie…

      2. De Rybak am auzit inca de cand a castigat Eurovision.:D Si am persoane prin jurul meu care-l admira, deci mi-e cam greu sa nu ii aud si eu melodiile. Imi plac si ca exemplu http://www.youtube.com/watch?v=o4sfh2u8cgU Nu ma pot opri din ascultat!
        Si despre ajutat, ei bine, eu cred ca ma descurc la aranjat blogul [imi place si mie sa fac asta chiar foare mult:>]
        Si inca o data iti zic ca e placerea mea sa te ajut la fdi! Doar e vorba despre Rudolf, cum sa nu-mi placa?:D Si oricum, chiar daca ar disparea si amorezul meu din peisaj tot te-as ajuta cu sfaturi! Doar stii ca imi place sa admir ideile noi ale altor persoane.:D

Ce parere ai?

