Damnare de Lauren Kate

Cred ca ati observat ca am lipsit de pe blog ultimile zile. M-am simtit atat de rau  incat nici  nu am putut sa stau pe blog dar acum sunt putin mai bine.  Si, fiindca tocmai am terminat Damnare – acum vreo 4 zile- am zis sa revin facandu-i ei recenzie, fiindca, dupa cum cred ca multora li s-a intamplat, am fost placut impresionata de actiunea cartii si felul in care curge fara sa-ti dai seama terminand cartea extrem de repede. Stilul autoarei mi-a plact, de asemenea, ca nu sta sa-ti explice absolut tot, ca in alte carti, plictisindu-te cu informatii de care oricine si-ar fi dat seama.

Acuzata de uciderea unui baiat, Luce, o fata de 17 ani, este trimisa la urata, mohorata si periculoasa scoala de corectie, Sword & Cross. Acolo il cunoaste pe Daniel, un baiat misterios, distant, despre care nimeni nu stie mai nimic. El o atrage pe Luce dar o respinge nu tocmai bland. Incercand sa afle cat mai multe despre el, Luce descopera ca e un inger cazut si ca, daca s-ar intalni, ar exista riscul ca Luce sa moara. Totusi, ceva e schimbat la Luce. Poate sa vada umbrele si ceea ce fac ele. Si, mai e ceva care o pune in pericol de moparte. De data asta, permanent.

Mi-a placut uimitor de mult, incepand promitator dar terminandu-se trist dar nu fara speranta. Este alerta, actiunea se desfasoara constant dar atiunea adevarata incepand, totusi, de la jumatatea cartii. Pana atunci te va tine in suspans cu intrebarile ale caror raspuns v-a trebui neaparat sa-l afli. O recomand si sper sa o cititi cu aceeasi placere ca si mine.

Copertă: cartonată
Format: 140 x 210
Număr pagini: 296
Data apariţie: 18 noiembrie 2010
ISBN: 978-973-675-970-3
Pret:34,90 lei

3 gânduri despre “Damnare de Lauren Kate

    1. Ieri seara, pe la doua noaptea, in timp ce citeam Fior, mi-a venit o idee pentru continuare. Dar am nevoie de putin ajutor. Intra pe mess si vorbim.
      Si da, Damnare e incarcata de suspans si neasteptat dar si de romantism…

Ce parere ai?

