S-a terminat vara, a venit scoala

A trecut vara si a venit scoala. Ce pot sa zic?A fost dragta vacanta asta dar cam scurta. Nu am facut prea multe. Am cunoscut o familie de vampiri „erbivora”, am luptat cu demoni alaturi de Jace, Alec si Clary, am luat parte la povesti de dragoste palpitante intre vampiri si muritori care m-au condus pana la „poarta Iadului”, m-am intors la Accademia Bloor insotindu-l pe Charlie Bone in noi aventuri, am luptat pentru Anglia alaturi de Temeraire, an calatorit deasupra norilor impreuna cu Azrael, l-am vazut pe Septimus Heap cum da din nou de bucluc, am incercat sa merg si in cele sapte regate dar nu prea am reusit iar in prezent va scriu de la o scoala de corectie unde mi s-a promis ca o sa intalnesc doi ingeri cazuti indragostiti.Stiti la ce ma refer?.Nu-i asa ca e putin? Atatea…oportunitati pierdute. As fi putut sa fac o gramada de lucruri. As fii putut, de exemplu, sa plec in Roma antica sau in lumea de margine. As fii putut cunoaste oameni care au luat parte la regicii si, cine stie,poate sa-i si ajut :)). Puteam sa ma intalnesc cu varcolaci, sa cunosc alti nefilimi care lupta cu demoni care au trait cam acum 2 secole in urma, sa gasesc un taram numai al meu numit Terabithia.  In schimb m-am rezumat numai la ce v-am zis mai sus si multe altele. Dar nu mi-a ajuns timpul si pentru restul. Dar nu-i nimic , timpul continua sa curga, nu a deviat planeta de pe orbita, Pamantul se invarte si Soarele inca n-a explodat. Asta inseamna ca mai e suficient timp, am dreptate? Dar scoala nu face altceva decat sa-ti incurce aventuriile si sa le intrerupa. Glumeam! Voi ce ati facut in vacanta asta atat de scurta pe care altii o numesc „vacanta mare”?

5 gânduri despre “S-a terminat vara, a venit scoala

    1. Intr-adevar, prea repede. Putem sa ne intoarcem la ea, dar avem muuult de calatorit. Pe de alta parte, asta ar insemna soare, natura si surf :)) Totusi, peste cateva…mai multe… luni o sa ne prinda ea din nou.

  1. Da, chiar ar trebuit sa i se schimbe denumirea! 3 luni nu ajung nimanui..(nu mie, oricum).
    Nu am planificat vacanta aceasta si totodata, nu am lasat zilele sa treaca pe langa mine. Am citit, am ras, am vorbit, am intalnit persoane noi… Mi-a placut totul la ea.:) Iar acum ca incepe scoala, ma gandesc cu groaza la ora de trezire zilnica (7 am), dar in rest, cred ca ma pot descurca in asa fel incat sa-mi fac timp liber pentru ce-mi place sa fac.:)

    1. Ce bine ca invat dupamiaza, ce rau ca incep a 7-a.Si eu am ras, am iesit cu prietenii, m-am distrat dar in mare mi-am dedicat vacanta cititului si lenevitului…Cel putin ma pot trezi si eu la 10 jumate…doar anul asta…

Ce parere ai?

