O melodie * 1

Buna! M-am gandit la o noua rubrica in care, la o anumita perioada, sa postez o melodie care-mi place cel mai mult.

Azi, dupa mii si mii de amanari, am vazut, in sfarsit, Titanic. Am plans nentrerupt. M-ai fi putut confunda cu un fluviu :)). Melodia tematica mi-a placut extrem de mult. Cei mai multi o stiti, dar, pentru cei care nu, vreti sa o auziti?

3 gânduri despre “O melodie * 1

  1. Trebuie sa mai vad Titanic! De fiecare data plang la melodia asta:(. Iti dai seama cum sunt cand vad filmul…
    L-am vizionat de 6 ori, cap-coada(ultima data saptamana trecuta) si de fiecare data a fost ca si cum l-as fi vazut pentru prima oara. Nu ma mai satur de el si mereu plang la final.
    Vreau sa se faca si o carte dupa film!

    Dee

Ce parere ai?

