Fantezie de inger

Am citit o gramada de carti. Mi s-au dezvoltat idei in minte citind recenzii si imaginandu-mi cum sunt unele carti. Si, acum cateva luni, ma gandeam de ce sa nu scriu si eu ceva, asa, in joaca si de placere. Am inceput cu un mic caietel in care mi-am notat idei. Apoi, m-am gandit ca ar fi frumos daca le-as scrie undeva unde nu exista riscul de a-mi roade pisica creatiile. Ceva permanent, neschimbat decat daca asa vreau eu. Am inceput un blog nou in care sa scriu fanteziile mele asa cum sunt ele. Nu aveam de gand sa il fac public, dar o prietena m-a convins sa o fac. Mi-am zis, de ce nu? Oricum sunt curioasa de parerea celorlalti. Nu am postat inca mult doar ca multe persoane mi-au spus ca am o imaginatie bogata si ca, pentru a iesi ceva bine, nu trebuie sa ma grabesc…Ii multumesc Nicoletei pentru ca m-a convins  fac public. Sper sa va placa! Clic aici pentru al vedea.

6 gânduri despre “Fantezie de inger

  1. Hmm…Nu am fost inspirata pana acum si acum ca sunt, sunt prea obosita ca sa scriu in continuare…Sincera sa fiu nici eu nu stiu prea bine cum sa continui ceea ce ma cam pune in incurcatura dar nu tare – daca nu as fii asa obosita acum, povestea s-ar fi scris singura deja. Lasa ca urmatoarea postare s-ar putea sa fie frumusica. Spor la citit in continuare si ai rabdare, nu ma pot grabi fara sa o dau in bara legat chiar si de prima parte a povestii – Spiritele Noptii care e destul de scurta, ca sa fiu sincera. Mai trebuie sa astepti cateva zile. Scuze:(

Ce parere ai?

