Pisici traznite *1

Fiindca am chef de ceva diferit si pentru ca e noapte si momentan nu am chef de carti, eu, impreuna cu Nicoleta, ne-am gandit la o noua rubrica pentru blogul meu. Fiindca e prea multa seriozitate, ne-am hotarat la ceva amuzant si…cu pisici!

 

11 gânduri despre “Pisici traznite *1

  1. Pe Pisi a mea nici nu o pot baga in baie.N-a mai facut baie de 3 ani fiindca nu ma lasa.Zgarie rau si mi-e atat de mila de ea incat o las in pace.Dar se spala singura si e surprinzator de curata.
    Ii place sa-i fac masaj si sa o piaptan.Se lungeste si sta sa o alint.E o dulceata.^-^
    Frumoasa rubrica.Foarte haioasa.I-am aratat si mamei mele pozele si a inceput sa rada si ea.Asteptam runda a doua!

Ce parere ai?

