Leapsa #2

Astazi, putin mai devreme, am primit o leapsa de la Roxana, Mirel si Andrei. Este simplu, destractiv, si, fiindca mi-am terminat restul treburilor, am zis sa o incep. Asa ca, iata:

Care este revista ta preferata si de ce?

Revista mea preferata era „Pleneta albastra”. Nu mi-am mai cumparat-o de ceva timp dar motivul pentru care imi placea atat de mult era ca la sfarsitul fiecarei reviste era un articol legat de Harry Potter. Totusi, pe langa HP, in ultimile numere pe care mi le-am cumparat au inceput sa publice o „carte” SF continuata in urmatorul nr. care si aceea imi placea foarte mult.

Care este culoarea ta preferata?

Albastru

 

 

 

Care este serialul tau preferat?

Merlin – nu e un serial pe care sa-l stie multa lume sau sa il numeasca „serial preferat”, dar mie mi-a placut la nebunie

 

 

 

 

Care este emisiunea preferata?

Pai…daca stau sa ma gandesc, nu am nici o emisiune preferata.

Care este cartea ta preferata?

Imi plac multe carti dar, sincera sa fiu, nici una nu se compara cu Harry Potter.

Cantecul tau preferat?

Imi plac multe cantece. Dar, stiti vorba”Placerea vine mancand” ?Fratemiu asculta zilnic muzica rock cu volumul la maxim. Cred ca asa s-a facut ca melodia mea preferata e Nothing Else Matters de Metallica.

Filmul tau preferat?

Cred ca Singur Acasa (prima oara l-am vazut cand aveam vreo sapte ani – chiar daca nu stiam denumirea- si-mi aminteste de perioada aceea)

Blogul Preferat?

Blogul meu preferat este cel de care ma ocup, adica Alexa700.

Cantaretul preferat?

Hmm…daca stau bine sa ma gandesc nu sunt fanul al nici unui cantaret, dar, un cantaret care chiar imi place cum canta este Dan Balan.

Tara ta preferata?

Norvegia- desii e destul de frig…

 

( Clic aici pentru a citi primul capitol din jocurile foamei in engleza )

Dau leapsa mai departe Nicoletei.

2 gânduri despre “Leapsa #2

Ce parere ai?

