3 motive de ce sa NU cumperi carti

  •  Banii: nu vi sa intamplat niciodata sa va dati toti banii pe carti? Iar cand ai nevoie de ei sa te trezesti ca nu mai ai?
  • Timpul: eu chiar am stat cand eram mai mica mai bine de 30 de ore citind incercand sa termin o carte. Ce as fi facut intr-o zi jumate daca nu as fi citit atat? Raspuns: multe… (printre care si un pui de somn)
  •  Spatiul: cu prea multe carti, unde sa le mai pui? In biblioteca, in vitrina, in sertar, in sifonier, in masina de spalat, in frigider, in cuptor, intr-un dulap darapanat gasit in pod si sub pat.


Ai grija sa nu ajunci asa!!!

Avertisment: Prea multe carti creaza dependenta. Simtomele pot fi: stricarea ochilor, infometarea, innebunirea, vorbitul fara sens cu oricine iti iese in cale, nesomnul, picarea examenelor si testelor, frica, plansul, frenezia, amnezia, durerea de cap (plus multe altele).

6 gânduri despre “3 motive de ce sa NU cumperi carti

    1. 😀 Sincer, desii am scriso acolo, nu o prea cred…Sa nu-mi iau eu carti…asta ar fi o adevarata nebunie…Daca mi-am umplut un dulap intreg cu carti, de ce sa nu continui? Cat despre timp, oricum avem prea mult, nu? :))

Ce parere ai?

