Ce-mi aduce curierul (1)

Ingerul mecanic de Cassandra Clare

Seria Instrumentele Mortale mi-a placut atat de mult incat nu am rezistat sa nu mi-o cumpar si pe aceasta.

Regii nisipurilor de G.R.R. Martin

Pe aceasta mama m-a convins sa mi-o cumpar. Mi-a facut o surta prezentare a ei si mi-a recomandat-o (a fost una din cartiile ei preferate)

Urzeala Tronurilor de G.R.R. Martin

Pe aceasta am luat-o fiindca era la jumatate de pret.

Sabia magica de Marcus Sedgwick

Si pe aceasta am luat-o tot la jumatate de pret

Tatuaj cu sange de monstru de Daniel M. Cornish

M-am hotarat sa mi-o iau la recomandarea unui prieten. Nu se afla chiar pe lista mea de cumparaturi.

Tronul de jad ( cartea a doua din seria Temeraire ) de Naomi Novik

Prima parte o fost superba. Abia asteptam continuarea :D. Pe aceasta o citesc acum.

7 gânduri despre “Ce-mi aduce curierul (1)

    1. Minunat nu e un cuvant destul de bun s-o desrie. Povestea curge usor, are suspans, umor, istorie…de toate. E o poveste ceva mai diferita de altele, dar in sensul bun. Ti-o recomand si (din cate am observat gusturile tale) iti promit ca-ti va placea la nebunie (din acest motiv nu-ti voi dezvalui nimic din actiune )

    1. O sa-ti zic. Dar va trebui sa mai astepti putin. Inainte de ea vreau sa citesc „Urzeala Tronurilor” care, sincera sa fiu e cea mai groasa carte pe care o am in casa. Poate inafara de Dex care are o mie si ceva in loc de noua sute…

Ce parere ai?

