Harry Potter si talismanele mortii part.2

Tocmai am vizionat Harry Potter si talismanele mortii part 2. Am numai cuvinte de lauda pentru acest film. Regizorul a incercat (si a reusit) sa repare tot ceea ce au stricat ceilalti regizori, efectele speciale sunt intradevar…speciale, actorii s-au intrecut pe ei insisi dar cea care merita intradevar laude este J.K.Rowling. Idei originale si realiste, suspans, mister….ce poate fi mai bun? Nu-mi vine sa cred ca s-a terminat. Nu pot sa zic ca „am crescut” cu Harry Potter caci am citit toata seria deadata vara trecuta (plus ca am citit-o pe calculator), dar asa ma simt. Le-am citit cu rasuflarea taiata, am citit continuu si nu mi-a mai pasat de somn. Cred ca am terminat toata seria in doua sapamani. Au fost nopti in care in loc sa dorm am citit. Nu am facut nimic altceva. Nu puteam ca le las din mana. Daca mi-ar fi fost luata cred ca as fi inceput sa tip. Cea mai buna carte din toate cele care exista nu are cuvinte sa o descrie. Asa ca, daca nu ati citit inca cartile faceti-o repede si cei care nu ati vanut filmul duceti-va la cinema si vizionatil 3d. O sa merite.

3 gânduri despre “Harry Potter si talismanele mortii part.2

  1. „…ar cea care merita intradevar laude este J.K.Rowling. Idei originale si realiste, suspans, mister….ce poate fi mai bun?…”

    Eu nu sunt deacord cu fraza asta. Ori nu ai citit cum trebuie cartile, ori… nu stiu. Actiunea ultimei carti nu este asemanatoare cu cea din film. Sfarstiul pe care si-l imagineaza Rowling, este total diferit de cel din film, iar actiunea din carte este mult mai „pasnica”. Practic, viziunea lui Rowling nu a mai fost respectata, iar producatorii au schimbat ideea filmului pentru al face cat mai comercial pentru marele sfarsit al lui Harry Potter.

    Deci, nu-ti inteleg rostul aprecierilor… Poate ar trebui sa le multumesti regizorilor.

    1. Intradevar, nu este asemanatoare, dar se bazeaza pe ideile ei. Totusi, cand am scris fraza aceea ma gandeam la ultimile doua filme facute dupa Harry Potter 7. Pana intr-un animit mamont totul este destul de asemanator. Nu ma refeream numai la final cand acolo este absolut diferit, ci ma refeream la tot de la inceputul primei parti la sfarsitul partii a doua in care sunt foarte multe asemanari.

Ce parere ai?

