Karazan

   Lumea dintr-o alta dimensiune e in pericol si nimeni inafara de Printul Soarelui nu ii poate salva. Dar din pacate Printul a disparut inca de la nastere si nimeni nu mai stie nimic despre el.

Intr-o alta dimensiune un baiat orfan, Adam Equinox castiga, impreuna cu alti zece copii din care se vor alege  cinci finalisti, un concurs organizat de Quentin Quested, creator de jocuri pe calculator. Adam se numara printre finalistii care au parte de surpriza vietii lor : ajung cu ajutorul unui program in cel mai nou joc de calculator inventat de Q . Cei cinci refuzara sa plece din joc pana cand nu rezolva ceea ce au inceput. Pazitorii serpiilor a caror otrava inghitita ajuta la vindecarea bolilor refuza sa impartaseasca acest medicament cu cei nevoiasi. Copii se hotarasc sa rezolve chiar ei aceasta problema dar dau de o multime de necazuri care i-ar putea costa chiar mai mult decat viata.

Mai mult nu o sa va dezvalui ca sa nu va stric surptiza lecturii dar nu am sa zic decat ca Karazan e o serie interesanta interesanta si plina de actiune pe care am citit-o cu mare drag. Este palpitanta si te scoate cu totul din lumea reala introducandu-te in lumea jocurilor de PC. E o carte pentru toate varstele in care nu se intalnesc nici un fel de termeni tehnici. Lumea din joc seamana mai mult cu taramul in care se petrece actiunea cartii Septimus Heap. E bine scrisa iar traducatorul a facut o treaba estul de buna.

 

Titlu: Karazan

Titlu original: Karazan

Autor: V.M. Jones

Editura: Corint Junior

Pret carte: 25,99

Pret carte redus: 10

9 gânduri despre “Karazan

  1. Am 113…Am inceput sa le strang de anul trecut dar am avut noroc si am nimerit perioade de reduceri la majoritatea asa ca nu am cheltuit prea mult. Mama imi zice mereu ca am prea multe carti dar mie nu mi se pare. Cum se poate sa ai prea multe carti? :))

Ce parere ai?

