Fetele Gallagher – cateva informatii

O serie Leda pe care am asteptat-o mult timp si care mi s-a parut interesanta de cum am aflat despre ea este seria Fetele Gallagher. Stiti deja ca eu sunt destul de critica in privinta unora dintre carti si ca Leda nu este chiar in lista mea de preferate. Dar eu nu judec editura ci cartile, caci trebuie sa recunosc, desi am renuntat la acea sponsorizare, Leda scoate uneori chiar niste carti extraordinare de adolescenti (exemplu cartile Cassandrei Clare, ale lui Lili St. Crow, Veronica Roth sau Kelley Armstrong) si, pe langa aceastea mai are si niste colectii foarte frumoasa de clasici si SF. De aceea apreciez aceasta editura chiar daca in ultima vreme s-a axat, din cate stiu eu, in mare pe paranormal adolescentin care nu este chiar stilul meu preferat.

Ei bine, am fost foarte entuziasmata cand am aflat ca urmeaza in sfarsit sa se lanseze Fetele Gallagher, mai ales dupa o asteptare atat de lunga. Mai mult ca sigur ca o sa imi cumpar aceasta serie imediat cum se va lansa. Am asteptari mari de la ea si sper din suflet sa nu ma dezamageasca. Imi pare tare rau ca nu se lanseaza hardcover, apropo. I-ar fi stat tare bine cu asa o coperta.

Asadar, am sa va prezint acum cartea. Si nu, nu o sa iau cu copy-paste de pe blogul Leda caci nu imi place sa copiez postarile altora si am renuntat de mult la lucrul acesta. De acum incolo, cand voi vrea sa prezint o carte, o voi prezenta eu insami.

Academia Gallagher pentru fete exceptionale este ca orice alta scoala pentru fete – asta, desigur, daca nu pui la socoteala orele de arte martiale avansate, profesorii care te invata despre cele mai noi arme ale războiului chimic si care iti predau spargerea codurilor CIA. Mda… o scoala obisnuita unde invata si tanara Cammie Morgan, o fata din clasa a 10-a, care stie sa vorbeasca fluent 14 limbi straine. Si, cu toate ca stie cum sa omoare un om in multe feluri, ea nu stie inca cum sa procedeze atunci cand… se indragosteste. Baiatul de care se indragosteste este un baiat obisnuit care o crede si pe ea o fata obisnuita. Daca ea poate sa ii asculte convorbirile telefonice si sa intre in calculatorul baiatului asemenea unui hacker cand el nu stie mai nimic despre ea, vor reusi oare cei doi sa intretina o relatie normala?

Aceasta carte romantica plina de aventuri si suspans si foarte mult umor se afla in listele New York Times bestsellers, USA Today, Wall Street Journal, Barnes and Noble, IndieBound si Bookscan.

Dear applicant,

Welcome to the Gallagher Academy for Exceptional Young Women, an elite all-girls private institution. We teach all of the required courses here – English, History, Advanced martial arts, chemical warfare, as well as the most updated studies in CIA code-breaking.

An education here is indeed priceless, and we guarantee that your studies will provide you with all of the essentials to master any situation you find yourself in, from attacking a man in various ways with your bare hands, to tapping into any computer system in the world, with just your intellect to guide you.

We accept only those with the ambition, investment, and heart to be a Gallagher Girl.

Do you fit the criteria? We certainly hope so. We look forward to your application.

Sincerely,

The Board of Directors at the Gallagher Academy

for Exceptional Young Women

Va puteti inscrie la academia Gallagher (desigur, numai in cazul in care sunteti fete :>) aici: http://www.thegallagheracademy.com/index.php

Puteti cumpara cartea in romana din data de 21 august împreună cu revista Bravo Girl. Va astept pe blog sa discutam despre aceasta carte :).

Aveti AICI detalii despre produsele Gallagher, anume tricouri, rucsacuri si accesorii dar si cani, puzzleuri, stickere si altele. Magazinul http://www.cafepress.com/allycarter/8353383 livreaza si in Romania!

Daca va intereseaza sa downloadati imaginile copertilor la calitate superioara le gasiti aici: http://allycarter.com/media-room/.

AICI gisiti prima carte in engleza, Hardcover. Daca va intereseaza, o gasiti si paperback. De pe acelas site puteti comanda si celelalte carti ale lui Ally Carter :). Transportul este gratuit, fie ca faci o comanda din filipine sau din Romania :)

PS. Voi face tot posibilul sa ii iau un interviu lui Ally Carter!

O seara buna,

Alexa

8 thoughts on “Fetele Gallagher – cateva informatii

    • Mie mi se pare interesanta ideea si tare mult vreau sa o iau. De cand am aflat ca se va lansa o vroiam… Pare ceva de genu HP dar in loc de vrajitori, cu spioni. Oricum, sper sa fie buna…

      • Ma gandeam de mult sa imi iau seria, dar citisem niste recenzii in care ziceau unii ca s-ar baza prea mult pe povestea de dragoste si prea putin pe spionaj. Acum nu stiu ce sa zic, am mai vazut persoane pur si simplu rele care au masacrat carti prin recenzii. :))

    • In sfarsit a observat cineva asta:)) Dupa ce m-am muncit doua ore sa ma interesez despre carte, site-uri si tot felu, si inca o ora de aranjare, de traduceri, de scrieri si chestii, nu a observase nimeni ca este diferit decat pe blogul leda si incepeam sa ma supar :)) Oricum, de acum incolo, cand vezi in titlu o carte care a fost prezentata si de leda de curand, iti zic de acum ca nu o sa mai iau nimic cu copy ci o sa o prezint eu insami :D Poate asa va mai fi si blogul meu apreciat dupa ce a fost parasit cam de toti dupa ce am renuntat la sponsorizare….

    • Nu am pus acel banner pentru ca venea toamna ci din cauza pozei in sine. Mi se pare foarte frumoasa.
      Toamna este cel mai trist anotimp dar si foarte frumos. Este o admosfera asa de… poetica. Mie una imi place. De fapt, imi plac toate, fiecare are cate ceva frumos dar si cate ceva urat… Mai putin primavara. Cei mai multi ar zice ca sunt deranjati de insecte dar cum eu nu am nici o treaba cu ele chiar iubesc primavara. Deci pentru mine primavara este perfecta. ;)

Ce parere ai?

