:) Ultima zi de scoala… De bine si de rau, nu-i asa?

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/971090_469382663150984_2087819394_n.jpgTocmai am terminat clasa a 7-a (B), maine am premierea. Acum doua saptamani as fi dat ORICE sa termin anul. Probleme cu colegii, stiti voi. Imi venea sa ma mut la alta scoala. M-am certat urat dintr-un nimic cu o prietena care mai tarziu putin a inceput sa raspandeasca tot felu de ineptii si toti au inceput sa se ia de mine. De fiecare data cand ii ziceam dirigii, ea nu lua absolut nici o masura. Din pacate, sunt destul de sensibila din punct de vedere psihic. Se pare ca este o caracteristica a racului… Era pentru mine iadul pe pamant, aproape insuportabil. Trebuie sa intelegeti un lucru despre mine. Un singur lucru, micut, important. Mi-am facut, cand eram mai mica, fata de mine in primul rand, apoi fata de parinti, o promisiune ca nu voi lovi si voi incerca pe cat posibil sa nu ranesc nici o persoana in nici un fel indiferent de ceea ce mi-a facut mie sau altora decat daca nu am incotro. Incerc sa imi tin promisiunea, inca, dupa aproape 7 ani de cand am facut-o. Acest lucru mi-a adus o groaza de dusmani. Un lucru pe care nu il ineteg majoritatea este ca a fi bun sau bland nu inseamna a fi si prost. Dar, de asemena, mi-a adus si prieteni. Prieteni care ma sprijina, ma ajuta si pe care ma pot baza la nevoie. O da, si daca unul dintre ei va vedea aceasta postare sa stie: ma refer aici la Emy, Vali, Thomas, Rucsi si Ioana, nu neaparat in aceasta ordine. Desigur, mai sunt si altii dar acestia sunt cei principali. Aceasta este partea rea a faptului ca vine vacanta. De acum in colo nu o sa ii mai vad vreo trei luni. Viata nu este la fel fara ei. Vacanta placuta, prieteni!

Lasand aceste aspecte la o parte, a fost un an luuung care a trecut totusi repede. Cam prea repede. S-au intamplat atat de multe si nu ma refer numai la Pitagora (profesoara de matematica sa stie ca, atat de simpla cum o fi ea, practic o visez :p ). S-au intamplat multe legate de mine, de profesori, de colegi, lucruri care mi-ar lua tot atata timp cat tot acest an scolar sa le povestesc. Am intalnit-o pe (Cris)Tina care acum invata de rupe pentru examenele de admitere la liceu. Am avut pe primul semestru nota 6 la purtare din partea profei de desen ( fiti fara grija, cand s-a facut media tot 10 mi-a iesit) deoarece nu am adus un desen. Ma rog, il facusem si i l-am dat cand s-a terminat ora dar ea nu s-a uitat la cele primite dupa ora si a zis ca mint… Si multe multe multe multe multe lucruri care nu le pot pune aici din motive bine intemeiate dar si din faptul ca mi-ar lua o groaza sa le povestesc. (Plus ca daca un profesor, unul in special, daca ar da de aceasta postare desi nu vad cum ar face-o, ei bine, atunci pot zice ca anul urmator va fi de 5.000 de ori mai rau. Este vorba de profesori cu preferinte printre elevi, poate stiti la ce ma refer. ) Si inca ceva, vedeti ca in ziua de azi fetele devin muuult mai rele decat baietii si nu inteleg un anumit lucru, lucru pe care de altfel, nu il inteleg nici unii baieti. Nu marefer la toate fetele si la toti baietii, sunt numai cazuri particulare: nu vor sa inteleaga ca un baiat si o fata pot fi doar prieteni. La ei, un baiat si o fata trebuie neaparat sa fie iubiti. Nu ma intelegeti gresit, dar m-am saturat de judecata lor de nimic. Au circulat barfe despre mine cum ca ii iubesc (sau ei ma iubesc) pe baietii mai sus mentionati. Aflati un lucru de la mine: Aveti dreptate… ii iubesc. Il iubesc pe Thomas pentru ca ma face sa zambesc. Il iubesc pe Emy pentru ca ma linisteste si imi aminteste ca mai exista speranta. Il iubesc pe fratele geaman al lui Emy, Vali, deoarece stie sa asculte. Deci, voi ati zis ca ii iubesc, acum va dau dreptate, dar poate ca nu in cazul in care va refereati voi. Ii iubesc ca pe niste prieteni, prieteni buni care ma sprijina si pe care ii stiu alaturi. De asemenea, o iubesc si pe Ioana pe care o cunosc de la gradinita. Si pe Rucsandra. Si pe multi altii. Dar numai atata, prieteni.

Tocmai asta am invatat eu in anul acesta scolar. Cel mai important lucru: a iubi inseamna multe lucruri. Iti poti iubi partenerul de viata, logic. Dar nu este numai atata. Iti poti iubi animalul de casa. Cati dintre voi aveti animale de casa? Nu ati fi distrusi daca ar fugi sau ar muri, Doamne fereste? Eu nu stiu ce m-as face fara Lucky, pisoiasul meu. Iti poti iubi parintii. Vreau sa zic ca cine nu isi iubeste parintii? Ar trebui sa nu fi om ca sa nu simti o farama de dragoste pentru ei. Poti sa iubesti pe cineva care te inspira. Poti sa iubesti si alte lucruri: poti iubi natura, de exemplu. Sunt atea mii se feluri de a iubi, ganditi-va numai. Priviti in urma la viata voastra si scrieti pe o foaie toate lucrurile pe care le iubiti sau le-ati iubit vreodata. O sa va dati seama ca viata este mult mai frumoasa decat vi se pare voua in unele momente. Si voi sunteti iubiti. Parintii vostrii va iubesc, prietenii la fel, poate chiar si animalutul vostru preferat, chiar daca viata uneori pare atat de trista si de monotona incat uneori va pot veni ganduri de genul “niciodata nu o sa fiu iubit/a”. Hai, recunoasteti, nu ati avut astfel de ganduri? Acum ganditi-va la prietenii sau la rudele voastre. Daca prietenii vostrii iti sunt prieteni adevarati crede-ma pe cuvant: te iubesc.  Aceasta este lectia cea mai importanta pe care am invatat-o vreodata si care ma ajuta sa ma tin de a doua lectie cea mai importanta invatata: daca te dai batut, esti slab si inntotdeauna pierzi. Dar trebuie sa lupti pentru ceva important tie, si sa lupti pentru ceva ce are sens, daca nu pentru altii, pentru TINE. Tine-ti minte asta.

ps. Nu va suparati pe mine pentru poza pusa. Stiu ca nu apareti toti mentionati, nu apar nici macar eu in poza… Am pus-o ca apar si directoarele in ea. (Cea din stanga, in mov, scunda, este profesoarea mea de matematica. O respect mult, e cea mai buna profesoara. Numele ei este Batranescu Claudia)

Acum, ca v-am povestit despre mine, anul vostru cum a fost? Vreau sa stiu cat mai multe ;).

Happy holiday!

6 thoughts on “:) Ultima zi de scoala… De bine si de rau, nu-i asa?

  1. Ai scris foarte frumos…pentru că ai fost sinceră. Se vede că vorbești din suflet.
    Am pățit și eu așa când eram de vârsta ta(Ce a trecut timpul, Doamne!). În general, clasa a 7a e cea mai grea clasă din gimnaziu. Îmi aduc aminte că atunci am avut cea mai mică medie generală din toți anii. Mai știu că în această clasă- la această vârstă- se vede clar ce cale vei urma în viață. Se văd roadele muncii(în cazul în care vorbim de un elev cuminte, studios), dar și opusul(la cazurile cu pricina).
    Știu că într-a 7a s-au apucat foarte mulți colegi de-ai mei de fumat. Îmi aduc bine aminte pentru că acesta a fost încă un motiv pentru care am fost lăsată la o parte..nu eram așa de „cool” precum ei.
    Tensiuni între mine și ei a existat mereu. Sinceră să fiu, nu știu de ce. Eram mai retrasă, mai liniștită. Nu participam la „activitățile lor extra”. Eram(și sunt) tare sensibilă. Îmi plăcea armonia, natura, pacea, etc.
    Nu m-am schimbat cu mult. Singura diferență sesizabilă este că nu mă mai consum atât din orice prostie. Toate vin, toate pleacă.
    Crede-mă că și eu am același sentiment ca tine acum. Peste 2 zile termin clasa a 11a[mi-am păstrat pentru final vârsta să te surprind:))].
    În clasa a 9a aveam senzația că sunt prea diferită și că ei sunt prea fițoși. Acum, sinceră să fiu, sunt sigură că o să-mi fie dor de anii de liceu și de colegi.
    Cheia este să ierți. Și să trăiești din plin ceea ce-ți este dat. Viața e numai una.

    O zi cât mai frumoasă îți doresc!

    • Fiecare cuvant scris mai sus este complet adevarat. De fapt, majoritatea le-am scris ieri in jurnal deci poti avea incredere ca sunt scrise din inima. Cred ca toti trec prin asta. Si sunt mult mai retrasa, poate ca iti va confirma un coleg cand va citi articolul. Avem colegi care fumeaza, am avut una care fuma droguri, parca. Dar nu incerc sa fiu ca ei. Mi se par cumva slabi, stii tu, au cazut, sa zic asa, ispitei, desii stiau ca ii distruge. Dar nu prea am treaba cu ei, ma tin deoparte.
      Da…. notele mele au scazut groanic anul acesta. Zici ca a 8-a este mai usoara?

      • Da, categoric a 8a e mai ușoară. Mie mi s-a părut dificilă a 7a pentru că a fost anatomia și chimia(parcă).
        Și profesorii o să fie mai indulgenți pentru că o să înceapă sentimentul acela că vă vor pierde peste 1 an. E destul de greu ,ca profesor, dacă te atașezi de elevii.

    • Nu-mi fac griji. Dar a fost o zi oribila acum o saptamana. Oribil de-a dreptul. Dar intre timp mi-am revenit, ca din multe altele. Si, cum am zis si mai sus, am prieteni care ma sustin. :)

  2. Tare mult mi-a placut postul tau!

    Eu am avut un an mai mult sau mai putin usor, care s-a incheiat cu un bocet de toata frumusetea (suntem cls a8-a si am plans cot la cot pt ca ne despartim). Desi au fost certuri, colege furandu-si iubitii una alteia, a fost Oana (eu) acolo, sensibila clasei care asculta fara sa judece. Si astfel am ajuns sa car problemele a cca 10 fete, pe langa ale mele. Au fost minciuni, invidie, chiar rautate, asa cum spuneai si tu. Dar am trecut peste , am zambit, am castigat antipatia unora, dar si simpatia a mult mai multi. Imi pare rau totusi ca ne despartim-cunosc unii colegi de aproape 12 ani-pentru ca s-ar putea sa nu ne mai intalnim chiar niciodata in formula completa.
    Le-am promis profului de mate si celei de engleza (cei mai apropiati de mine) ca voi chiuli intr-o zi chiar de voi avea teza pentru a ma intoarce la scoala si a-i vizita:)). Si le-am promis ca n-o sa-i uit. Pentru ca profesorii ca ei sunt foarte rari. Unii doar vin, isi fac ora si pleaca. Insa cei doi mentionati mai sus sunttineri, ne inteleg cel mai bine si sfaturile lor au fost intotdeauna menite sa ne faca viata (personala) mai usoara. Deci da, am vorbit cu ei si despre iubiti:))

    Tu, draga mea, sa nu mai iei in seama rautaciosii, pentru ca intotdeauna va exista cineva care sa manance, ce nu trebuie. Fii tu insati si accepta ca prietenii adevarati sunt putini, dar sunt 4ever!

Ce parere ai?

